Buttons/pagina's

    

maandag 6 april 2020

Geboortetaart

Voor the Collection #88 heb ik ook deze geboortetaart-kaart mogen maken! Taarten kun je natuurlijk met van alles decoreren en eigenlijk wel voor ieder feestelijk thema gebruiken. Mijn slapende beertje op zijn maantje paste er perfect bovenop.

De werkbeschrijving voor het maken van deze kaart is terug te vinden in the Collection #88. Voor de download van deze beschrijving zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1402 (Bendy card - wolkjes), CR1503 (Dreaming bear by Marleen)
Creatables: LR0576 (Baby tekst - Boy & Girl)
Craft stencil: PS8057 (Party cake by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Soft glitter paper - Gold)
Pretty Papers blocs: PK9163 (Sea sparkle by Marleen), PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Pearls: CA3132 (White)


9 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen