Buttons/pagina's

    

zaterdag 16 mei 2020

Ik hoop dat jou dag rockt!

Ook deze stoere muzikale kaart heb ik gemaakt voor the Collection #89. Hiervoor heb ik heel veel van mijn nieuwste materialen zoals het Craft stencil 'Music speaker' en de Creatable 'Guitar' gebruikt. Het muzieknoten papier uit het Paper bloc 'Men Only' past er natuurlijk ook heel leuk bij. 

In de download van the Collection #89 op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving om deze kaart zelf ook te maken. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Lieve groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1321 (punch die -stars), CR1506 (Music), CR1508 (Punch die Smileys)
Creatables: LR0657 (Guitar by Marleen)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen)
Craft stencil: PS8062 (Music speaker by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold), CA3127 (Silver)
Metallic paper: CA3141 (Metallic paper - Light blue)  
Pretty Papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)
Enamel dots: PL4501 (Enamel stickers blue & grey)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


6 opmerkingen:

  1. Leuk die kaart in de vorm van een geluidsbox.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, je hebt weer heel leuke malletjes ontworpen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry ging wat mis
    wat een lekker stoere kaart leuk die smileys
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen