Buttons/pagina's

    

dinsdag 12 mei 2020

How to... Beer mug by Marleen

Vandaag is het feest!!! Mijn man is namelijk jarig... dus speciaal voor hem aan de slag gegaan met mijn nieuwste mannen-materialen.

Aangezien ik ook nog graag een 'How to...' voor het Craft stencil 'Beer mug by Marleen' wilde maken heb ik tijdens het knutselen gelijk foto's gemaakt. Onder de materialenlijst vinden jullie dus weer mijn werkbeschrijving met stap-voor-stap foto's voor hoe het Craft stencil kan worden gebruikt.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1482 (Beer by Marleen)
Craftables: CR1433 (Card box)
Clear stamps: CS1056 (Proost by Marleen), CS1058 (Banners by Marleen)
Craft stencil: PS8063 (Beer mug by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold), CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty Papers bloc: PK9169 (Men only by Marleen)
Enamel dots: PL4501 (Enamel stickers blue & grey)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

Tip: klik op de foto's om deze te vergroten.

Teken het bierglas om op kaartenkarton, gebruik hiervoor 
de buitenste lijnen van het Craft stencil. 

Teken de glazen 2x, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld.
Knip beide uit.

Neem het achterste deel van het bierglas en maak een rillijn
zoals hierboven (op ca. 3,5 cm vanaf de bovenkant).
Het bovenste deel wordt nu de 'plakstrook'.

Plak het bovenste deel nu vast op het voorste deel van het glas.
Je kunt het bierglas nu rechtop neerzetten.

Voor het decoreren gebruik je de binnenste lijnen van het stencil. 
Teken deze om aan de achterkant van het papier en/of dessinpapier. 
Vergeet hierbij niet om het stencil om te draaien zodat je niet in 
spiegelbeeld tekent. 

Knip alle afgetekende onderdelen uit en plak deze op de kaart.
De basis van het bierglas is nu klaar, dus het decoreren kan beginnen.

Heel veel knutselplezier ermee!
Lieve groetjes, Marleen

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je man!
    Wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt.
    Ik hoop ook snel met je nieuwe materialen aan de slag te gaan.
    Bij je laatste beschrijving van de bierpul heb je per ongeluk speaker gezet 😉.

    Fijne dag! Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marinda!
      Goed gezien in de tekst, gelijk aangepast.
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Heey Marleen,

    je hebt een geweldig kaartje voor je man gemaakt. De felicitaties nog!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen een beetje laat naar alsnog gefeliciteerd met je man. Wat een super stencil is dat.en wat heb je er weer een mooi resultaat van gemaakt. Maar ja wat je ook maakt het is altijd mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je man Leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk voor je man! Complimenten voor deze lijn! Ik heb er vandaag een kaart mee gemaakt, zal hem je laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart, wil even een vraagje stellen daar ik met de mal bezig ben.klopt het dat ik de kaart aan de binnenkant vastplak onder de schuimkraag.gr.Lisa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen