Buttons/pagina's

    

zaterdag 23 mei 2020

Maak er een mooie dag van!

Vandaag in de Spotlight, op het blog op de Marianne Design website, de nieuwe Craftables 'Long tags'. Een extra veelzijdige spotlight want met tags kun je natuurlijk echt alle kanten op! Ook ik heb weer gezellig meegedaan en ben heerlijk aan de slag gegaan met het lieve eenhoorn stempeltje van Eline. Die past heel leuk bij mijn Pretty Papers bloc 'Sea sparkle' en de Collectable 'Cupcake'.

Kijk snel op het blog op de Marianne Design website voor alle Spotlight-werkstukken! Zie: 

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1384 (Eline's Elephant - ballon), COL1481 (Cupcake by Marleen)
Craftables: CR1510 (Long tags)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1059 (Telefoonberichten), EC01810 (Eline's Unicorns)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)



6 opmerkingen:

  1. Mooi label, heel feestelijk! Hoe kan het ook anders vandaag ;) Proficiat!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dit label en die kleurtjes zijn ok zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk label geworden.
    Zal prachtig staan aan een mooi ingepakt kadootje voor een klein dametje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig label is het geworden leuk in de zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk!! Ik ben sowieso weg van Eline's ontwerpen. Super leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marleen,

    het is een heerlijke label geworden zo in die roze tinten. Leuk dat je de eenhoorn met je eenhoorn cupcake heb gecombineerd. Past heel goed samen.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen