Buttons/pagina's

    

zondag 31 mei 2020

Mermaids have more FUN!

Zoals ik eerder deze week schreef zijn de nieuwe strand-thema materialen van de juni collectie van Marianne Design ook super leuk te combineren met mijn zeemeerminnen collectie van vorige jaar. Hieronder nog een voorbeeld met oudere en hele nieuwe materialen.

De kaart hieronder maakte ik ook voor the Collection #90. Deze werkbeschrijving is dus ook terug te vinden in de download op de Marianne Design website. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Lieve groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1467 (Mermaids by Marleen), COL1468 (Sealife by Marleen)
Craftables: CR1470 (Floral Doily), CR1511 (Monoculars)
Creatables: LR0660 (Coral set)
Clear stamps: CS1025 (Mermaid sentiments by Marleen)
Knipvel: VK9588 (Mermaids)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Soft glitter paper: CA3148 (Light pink)
Shaker Windows: LR0032 (Kleine schudvensters)
Pretty Papers bloc: PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)


9 opmerkingen:

  1. hoi Marleen,

    een zeer leuke kaart met mooie kleuren
    Helaas als ik op de link klik krijg ik het volgende te lezen, deze pagina bestaat helaas niet

    grtjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt... daar ga ik even naar kijken. De link had uiteraad wel moeten werken.

      Verwijderen
  2. Beste Marleen ook de z e creatie is weer geweldig. Wat je ook maakt het is allemaal even mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, het is een heel vrolijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi zeemeermin kaartje! 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, deze kaart.
    Is dat schelp gedeelte nou een schud kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne, de opening in de verrekijker is een schudgedeelte. Ik heb hem gevuld met schelpjes, sequins en kraaltjes. Verder heb ik hem met een stukje waxkoord aan de kaart heb gemaakt, dat is makkelijker schudden.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen