Buttons/pagina's

    

donderdag 30 juli 2020

Kwek, Kwaak, om je op te vrolijken

Opkikkers ik hou ervan en ik kon het dan ook niet laten om zelf met dit thema aan de slag te gaan. Gelukkig vonden ze mijn ontwerpen bij Marianne Design weer zo leuk dat ze vanaf 1 augustus in de hobbywinkels verkrijgbaar zijn!

Hieronder vast een van de kaarten die ik mocht maken voor the Collection #92. De werkbeschrijving en materialenlijst zijn straks ook weer in de download op de website terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertje), CR1514 (Frogs by Marleen), CR1515 (Water lily by Marleen)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1059 (Telefoonberichten - tekstbordjes), CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Craft stencil: PS8072 (Waterlily by Marleen)
Pretty papers blocs: PK9157 (Soft pastels) , PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



6 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie Marleen.
    Wat leuk zijn deze nieuwe kikker serie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ontvanger van dit kaartje zal vast wel snel opkikkeren, want wat heb je dit toch waanzinnig leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marleen,

    heerlijk dat roze en groen. Je hebt weer supergave stansjes ontworpen en leuke tekstjes ook. Als het goed is vallen ze morgen al op mijn matje zodat ik er zelf mee aan de slag kan. Je kan nooit te veel kikkertjes hebben en in deze rare tijd kan bijna iedereen wel een opkikker gebruiken en leuk dat er lelieknoppen en bloeiende lelies in je setje zitten.

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend opkikkerkaart je zult maar zo'n opkikkerkaart krijgen als je ziek bent.
    Ik kan niet wachten tot de set mallen in de brievenbus valt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen