Buttons/pagina's

    

vrijdag 21 augustus 2020

Een mandje vol met fruit en opkikkertjes

Het idee om een mandje te vullen met fruit en opkikkertjes zat al in mijn hoofd toen ik de kikkertjes tekende voor Marianne Design. Ik wilde het al zo lang maken... en gistermiddag en vanochtend had ik er even de tijd voor, dus heerlijk zitten knutselen!

Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1469 (Fruit by Marleen)
Craftables: CR1514 (Frogs by Marleen)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Craft stencil: PS8038 (Fruit basket by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Design folder: DF3453 (Linnen)
Pretty Papers bloc: PK9157 (Soft pastels), PK9169 (Men only by Marleen)


6 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk ,Marleen .
    Leuk die kikkers .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt dat mandje met fruit en kikkertjes. Daar moet een mens wel van opknappen :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is weer prachtig Marleen...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prachtige kaart Marleen.
    Grt en een fijn weekend van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gezellige kikkercreatie!
    Het straalt veel vrolijkheid uit en daar kikkert iemand echt van op:)
    Heel leuk gedaan Marleen!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen