Buttons/pagina's

    

zaterdag 26 september 2020

GiveAway - Stolp & Kerk

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND!

De oktober collectie van Marianne Design is vanaf dit weekend weer in de hobbywinkels verkrijgbaar. Ook deze keer vinden jullie in de collectie materialen van mijn hand en daar ga ik ook een setje van weggeven!

Het setje bestaat uit: 
- de Craftables Church by Marleen (CR1520)
- het Craft stencil Bell jar by Marleen (PS8074) 


 Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog en/of lid van mijn facebookgroep (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met zondag 27 september.
- Delen is lief, maar niet verplicht.

Extra kans maken? Dat kan!
Doe dan mee via mijn blog en facebookgroep.

by Marleen voor Marianne Design Facebook groep:
https://www.facebook.com/groups/1862271894047025/?ref=bookmarks

Volgende week maandag 28 september loot ik de winnaar.
Vergeet niet te kijken of jij de gelukkig bent!

Lieve groetjes, Marleen


49 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch weer mooi . Ik doe graag mee met de verloting

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mallen heb jij weer gemaakt .Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mallen heb jij weer gemaakt. Ik loot graag mee.
    Groetjes Diana Beek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een mooie set gemaakt.
    Ik loot graag mee want het lijkt me erg leuk om er mee aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loot graag mee! Super leuk om mee aan de slag te gaan en leuke kerstcreaties te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk om mee te loten ...leuke kaartjes ermee make zal leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik loot graag mee. Met deze set kan je hele leuke kaarten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer heel leuke artikelen. Perfect voor de kerstkaartjes. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie set weer Marleen, ik loot graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik loot graag mee. Kunnen mijn dochter en ik weer heerlijk samen iets nieuws maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Marleen,

    wat ontwerp je toch gave knutselspulletjes. Natuurlijk wil ik graag een kansje wagen. Ik ben gek op huisjes enzo en dit zou een mooie aanvulling zijn want een kerk heb ik nog niet. Deze is niet alleen geweldig voor eventuele kerstkaarten maar ook perfect voor trouwkaarten.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi weer, ik doe graag mee🍀🤞😍

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zijn ze weer,ik zou er een mooi kerstkaartje voor mijn moeder van maken,dus ik doe graag mee :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, en mooi, ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke set, waag een kansje voor mijn freubelvriendin..🙈🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie set weer Marleen.
    Ik loot graag weer mee,succes allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke actie ik wil graag mee doen
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie give away! Doe graag mee leuk om er dingen mee te maken voor de winter/kerst periode

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie give away! Doe graag mee leuk om er dingen mee te maken voor de winter/kerst periode

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige ontwerpen zijn dit weer Marleen. Echt iets om een prachtig kerstgevoel te creëren
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige dingen ontwerp je Marleen. Krijg echt een kerst gevoel, nog 91 dagen wachten maar voor die tijd kunnen we weer prachtige dingen creëren.
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het wordt weer tijd voor de kerstkaarten. En elk jaar weer
    Leuke nieuwe hebbedingetjes. Ik doe mee!!!

    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer zo’n prachtige combinatie, leuk voor mooie kerstkaarten, ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great products and amazing giveaway.
    Thank you so much for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige set, ik waag graag een kansje Marleen.
    Groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw! Echt prachtig weer! Waag graag een kansje ! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful church and dome designs! These would be perfect for my Christmas cards this year!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk hoor! Waag een extra kansje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Marleen. ik waag graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig set loot graag mee.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn deze ook weer leuk zeg! Ik doe graag mee met de actie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg leuk deze kerk en de stolp! Ik doe graag mee met de loting!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. we doen weer graag mee aan deze leuke winactie...zo schattig dit kerkje...
    lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat je alweer van die mooie producten weg gaat geven. Ik blijf meedoen en hopen dat ik iets win. Deze stolp en kerk zijn ook weer zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wil graag meedoen met deze leuke win actie.
    groeten Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een gave winactie. Ik doe graag mee. Het zou mooie afleiding geven aangezien ik een week thuis moet zitten.
    Fijn weekend.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wederom weer leuke hobby spullen!
    Leuk voor de Kerst, trouwen of communie.
    Mijn inspiratie hersenen maken weer overuren, hahaha.
    Ik doe graag mee!
    Fijn weekend,groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow......wat een gave weggever Marleen.....daar doe ik graag aan mee hoor!
    Het begint inderdaad al te borrelen wat ik er mee zou maken.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe weer graag mee met deze weggeefactie. Geweldig leuk vind ik de stolp.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. I join your giveaway with great pleasure :-)
    Have a wonderful weekend, Majda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oooohhhh... dit is geweldig Marleen. Ik doe graag mee.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat super lief van je Marleen en wat een geweldig setje weer..deze zou ik heel graag winnen. Ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie combinatie kerk en stolp, doe graag mee met deze verloting.

    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat leuk Marleen dat je dit gaat weggeven.. ziet er fantastisch uit! lijkt mij super leuk om er kaartjes mee te maken. Doe dan ook graag mee met de verloting. Groetjes, Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Love all your new (and old) products. Amazing giveaway again. Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen