Buttons/pagina's

    

maandag 25 januari 2021

Er waren eens... twee verliefde muisjes!

De nieuwe materialen van de februari collectie zijn verkrijgbaar. Zoals ik in een eerder berichtje al vertelde zit er ook een Craftable van mijn hand bij! De Craftables 'Arche by Marleen'
Deze heb ik hieronder gecombineerd met de prachtige nieuwe materialen van Eline

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1491 (Eline's Wedding accessories)
Craftables: CR1536 (Arche by Marleen)
Creatables: LR0697 (Blossom)
Clear stamps: CS0974 (Bruid & Bruidegom)
Pretty Papers bloc: PB7060 (Eline's Honeymoon)
Pearls: CA3132 (White)

Deze kaart mocht ik maken voor the Collection #98. De werkbeschrijving en de uitgebreide materialenlijst zijn dus terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, schattig en met prachtige details.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief en schattig.
    Veel liefs Bianca
    XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en schattig kaartje!
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een prachtige kaart.
    Ziet er gezellig, romantische uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig muisjeskoppeltje :) Leuk gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig stel die familie muis, ben benieuwd naar de verdere mogelijkheden van deze set. ;) groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow heel mooi! Als het goed is valt mijn bestelling hier morgen op de deurmat! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje😍.
    Wat zet jij je kaartjes altijd mooi op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit muizenpaar er stralend uit onder die leuke boog!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen