Buttons/pagina's

    

woensdag 27 januari 2021

GiveAway - Zin om de tuin in te gaan!

MEEDOEN KAN ALLEEN VANDAAG NOG, MORGEN LOOT IK EEN WINNAAR!

Ja, ik heb ook zin om weer heerlijk de tuin in te gaan. In het zonnetje tussen de planten en bloemetjes... maar daar is het echt nog iets te vroeg voor, hihi. Maar met papier kunnen we al een beetje tuinieren op onze kaarten.

Hieronder een leuke GiveAway met twee van mijn materialen. De kruiwagen is er natuurlijk al een poosje maar de Craftable 'Arche by Marleen' is pas net uit!
Doen jullie weer gezellig mee?

Het setje bestaat uit:
- de Craftables CR1536 (Arche by Marleen)
- het Craft stencil PS8022(Wheelbarrow by Marleen)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog en/of lid van mijn facebookgroep (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met donderdag 28 januari. 
- Delen is lief, maar niet verplicht.

Extra kans maken? Dat kan!
Doe dan mee via mijn blog en in de facebookgroep.

by Marleen voor Marianne Design Facebook groep:
https://www.facebook.com/groups/1862271894047025

Deze vrijdag 29 januari loot ik de winnaar.
Vergeet niet te kijken of jij de gelukkige bent!

Lieve groetjes, Marleen


52 opmerkingen:

  1. Supergave give-away weer. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke giveaway. Ik zou graag winnen. Groetjes Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk ik doe graag mee, heb echt zin in het voorjaar om dan lekker weer de tuin in te gaan, tot die tijd, maken we gewoon tuintjes van papier 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give away. Susan Swart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk ik doe graag mee, heb echt zin in het voorjaar om dan lekker weer de tuin in te gaan, tot die tijd, maken we gewoon tuintjes van papier 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk deze give away! Prachtige boog heb je weer ontworpen. Ik loot graag mee

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke give away, ik loot graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er leuk uit om voorjaarskaartjes mee te maken. Ik waag een kansje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk er ook enorm naar uit om weer lekker in de tuin te kunnen rommelen. Ik zag vandaag dat mijn helleborussen bijna gaan bloeien, dat geeft toch wat kleur in deze tijd (en nu helemaal). Ik doe graag mee met deze te gekke winactie! 🍀 Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil ook heel graag meedoen, heb mijn volkstuin vanwege mijn leeftijd helaas op moeten geven, groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk de tuin, daar heb ik ook wel zin in!
    Momenteel zijn de tulpen weer volop aanwezig, en in deze rare tijd haal ik de tuin mooi naar binnen:)
    Leuk dat je weer iets moois weg geeft!
    Ik loot graag mee.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marleen
    Wsg een geweldige geven aan. De materialen zien er superleuk uit en ik een al bij je gezien dat je er leuke kaarten mee kan knutselen
    Dus ik loot graag mee. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marleen .
    Wat weer een gave Give AWay.
    Super leuk ontwerp weer van je .
    Mooi om tuin mee te maken , want het voorjaar komt er weer aan .
    Ik waag graag een gokje .
    Dank je wel voor deze kans.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer leuke dingen ontworpen, doe graag mee. Nog even wachten op het voorjaar maar door dit setje komt het voorjaar al weer dichterbij. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja Marleen, daar heb ik ook zin in: lekker kopje thee en genieten van de bloemen, vogeltjes en bijtjes die in de tuin aanwezig zijn. Heerlijk maar we moeten nog even wachten ondertussen kunnen we wel zwijmelen in de papieren tuinen haha. Ik waag een gokje voor deze leuke mallen om een leuk papieren tuintje te maken:) Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Marleen wat blijf jij ons verwennen en leuke creatieve dingen maken..wat leuk om een gokje te mogen wagen..wacht in spanning af.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ga jij weer iemand verwennen met je leuke give-away! Het lijkt mij ook leuk om een gokje te wagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke actie weer, en we verlangen allemaal weer naar de lente en naar betere tijden. En lentekaarten maken helpen daar een beetje bij.
    Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een fijne give away doe graag weer mee. met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful dies and stencil! It would be fun to create some cards with these! Thank you for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke actie. We verlangen allemaal naar de lente en dat we weer lekker in de tuin kunnen werken en zitten . Ik doe graag mee met de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh superleuk Marleen! Doe graag mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk. Kunnen we wat gezelligheid versturen doe graag mee. Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk. Kunnen we wat gezelligheid versturen doe graag mee. Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastisch setje weer, ik loot ook graag mee om er mooie kaarten mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk leuk.. stiekem al een beetje zin in de Lente idd! Kan ik leuke kaartjes maken en mijn planner gezellig vullen.. ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vorige week hebben we al een beetje kunnen meegenieten van je nieuwe mal, want je had er al een paar super leuke kaartjes mee gemaakt.
    Kei leuk dat we nu ook zelf de kans krijgen om deze leuke set aan de slag te gaan.
    Ik loot graag mee.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel leuk Marleen! Ik ben de laatste tijd veel bezig met de bloemetjes van Marianne Design, heerlijk! Wordt er altijd vrolijk van, hopelijk kunnen we snel weer die tuin in! Maar eh, ik doe graag mee met jouw weggever! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave give away,ik doe graag mee,laat de lente maar komen!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke give away, ik loot graag mee.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk Marleen, daar wil ik wel een gokje voor wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke give away😍😍, Zeker leuk om voorjaarskaartjes mee te maken en later in het seizoen kan het weer voor de herftskaartjes gebruikt worden.
    Euh, eigenlijk kan je dit het hele jaar door toch wel gebruiken🙈. De sneeuw kan je ook weer in de kruiwagen doen. Multifunctionele give away dus Marlene🙈 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke give away ik loot graag mee. Zou daar ook wel mee aan het tuinieren willen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuke give away Marleen, in de tuin zelf kan ik niet veel mee helpen, op papier des te meer. Loot graag mee.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke set. Nou even geen tijd voor i.v.m. aanstaande verhuizing, maar vanaf half februari weer wel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja de tuin, dat is nu een beetje koud. Doe graag mee voor deze set 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke zet , doe graag mee . Mag van mij nog wel even duren voor we de tuin in kunnen want dat betekend voor ons weer hard aan het werk. {kwekerij}
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ohhh. Marleen, wat een ontzettend leuke set. Ik doe graag mee. Lijkt mij super om te winnen :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb ook weer zin om lekker in de tuin bezig te zijn. Laat het voorjaar maar komen. Met jouw leuke set kunnen we alvast in de stemming komen.
    Ik doe graag mee.

    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige setje mag je weggeven Marleen.....ik doe graag mee hoor!
    Zeker nu het voorjaar er bijna aankomt is het een leuke GiveAway!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ooh wat een gave kruiwagen !! Wat een super leuke Giveaway !
    Graag doe ik mee ... Alvast bedankt voor deze kans!
    Groetjes, Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hiermee kun je kaarten maken die voor veel mensen zijn geschikt. Ik wil dus zeker mee doen! Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk om deze te gebruiken voor gezellige kaartjes en weer mensen hier blij mee te maken. Ik doe graag mee !

    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Superleuke spulletjes Marleen, ik waag graag een gokje,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het blijft al weer wat langer licht aan het einde van de middag en dus de eerste tekenen van de lente zijn er wat mij betreft. Deze prachtige candy sluit daar heel mooi bij aan. Ik doe graag mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een super leuke candy. Ik doe graag mee.
    En ben al weer heel benieuwd wat er in de komende maanden van jou uit gaat komen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hele leuke giveaway! Ik doe graag mee! Het regent hier nu ontzettend hard dus dat voorjaar komt helaas voorlopig niet maar een voorjaarskaartje maken kan altijd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Yehhh, daar is weer een give away, met gave ontwerpen van Marleen!!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Superleuke gezellige winactie weer
    Doe graag mee, leuk om het voorjaar een beetje in huis te halen alvast op deze manier

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wonderful giveaway Marleen. I just love your amazing products.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. I love your great products. Thank you so much for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen