Buttons/pagina's

    

donderdag 18 maart 2021

Ik wens je veel geluk

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt om iemand veel geluk toe te wensen in haar nieuwe woning. Voor het maken van deze kaart heb ik oudere en hele nieuwe materialen gecombineerd en wat mij betreft past de Creatable 'Stable door' super bij mijn Craftables 'Potted plants' en 'Garden tools'.

Lieve groetjes, Marleen

 
Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertje), CR1539 (Punch die - Lucky), CR1541 (Garden tools by Marleen)CR1542 (Potted plants by Marleen)CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)
Creatables: LR0313 (Stable door)
Clear stamps: CS1078 (Wensen by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Metallic paper: CA3138 (Copper)
Soft glitter paper: CA3144 (Platinum)
Pretty Papers bloc: PK9148 (Boho Summer), PK9170 (Wood Stone)
Pearls: CA3132 (White)
Push pins: CA3149 (Black)

6 opmerkingen:

  1. Een enige combinatie van leuke spulletjes Marleen!
    Morgen staan de aardbeitjes op mijn blog, blij mee!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart net als de kaartjes hieronder! Ik heb wat van die spulletjes besteld en ik hoop dat ze nog komen voor het weekend!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje!
    En wat een toffe materialen heb je weer ontworpen, ik ga er dit weekend mee aan de slag :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen