Buttons/pagina's

    

maandag 29 maart 2021

Winnaar GiveAway - Wishing Well

Weer hartelijk bedankt allemaal voor het meedoen en alle gezellige en lieve reacties die er zijn achtergelaten! Zoals elke keer heb ik ze weer met veel plezier gelezen. 

Tijd om de winnaar van de GiveAway van mijn blog bekend te maken. Dat is...

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kan op gaat.

Benieuwd naar de winnaars in de Facebookgroep en op mijn Instagram?
Kijk snel...

Bedankt voor het meedoen allemaal!
Lieve groetjes, Marleen


6 opmerkingen:

  1. Heey Marleen,

    wauw superleuk dat ik de wensset gewonnen heb, dat had ik helemaal niet verwacht.
    Ik heb je een bericht gestuurd via messenger.

    Heel erg bedankt,
    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd en alvast heel veel knutselplezier met de materialen!
      Lieve groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Femke ik kijk nu al uit naar je prachtige creaties ermee :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Femke, veel knutselplezier gewenst :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van ❤ gefeliciteerd met je prijs Femke!! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs Femke. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen