Buttons/pagina's

    

vrijdag 4 juni 2021

Onderwaterwereld

Vanochtend tijd gemaakt om aan de slag te gaan met de Eline's huiswerk - Opdracht 4: Water. De basis van de kaart heb ik gemaakt op aquarel papier. Daar heb ik met blauw en turquoise aquarel overheen gegaan, heb het even laten drogen en toen er spetters op gemaakt ook met verf. De dunne lijnen van de fles heb ik gemaakt uit lichtblauw en dat heb ik op Mika (een doorzichtig sheet) geplakt. Dat samen heb ik over het papier met aquarel geplakt. Daar bovenop zit het zand, de plantjes, de vissen en rhinestones. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1431 (Eline's Tropical fish), COL1433 (Eline's Seagull & friends), COL1444 (Rosettes & labels), COL1468 (Sealife by Marleen), COL1497 (Eline's Sea side)
Craft stencil: PS8092 (Message in a bottle by Marleen)
Clear stamps: CS1024 (Strand)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3147 (Mint)
Pretty Papers blocs: PK9163 (Sea sparkle by Marleen) - zand, PB7059 (Eline Autumn Whispers - A4) - uni oranje
Rhinestones: CA3157 (Light blue)

Overige: hempcord wit, glitterpapier turquoise, mika, rhinestones turquoise, witte gelpen

8 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen