Buttons/pagina's

    

zondag 3 oktober 2021

Een warme witte Kerst

De nieuwe oktober collectie van Marianne Design is inmiddels ook verkrijgbaar in de hobbywinkels. Voor de oktober collectie heb ik een lieve sneeuwpop mogen ontwerpen. Met de Craftable 'Snowman by Marleen' kun je sneeuwpoppen in verschillende houdingen maken en verschillend aankleden!

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De kaarten hieronder heb ik voor the Collection #106 gemaakt. De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug te vinden als download op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1551 (Big Tag), CR1561 (Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen), CR1567 (Snowman by Marleen), CR1568 (Art texture – Christmas trees)
Creatables: LR0737 (Snowy window A6)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Knipvel: AK0076 (Eline’s Galaxy backgrounds)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint),  CA3141 (Light blue)
Pretty papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)
Ribbons: JU0950 (Sweet colors ribbons)

Zin om live mee te kijken wanneer ik knutsel?
Morgen om 13:00 uur ga ik in een FB live aan de slag met mijn Craftables
'Snowman by Marleen' en laat ik zien wat voor leuks je met deze mal kunt!
Kijk gezellig mee in de Facebook groep van Marianne Design.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen