Buttons/pagina's

    

zondag 17 oktober 2021

GiveAway - Sneeuwpret

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAARS ZIJN BEKEND!

Nog heel even... en dan is de nieuwe november collectie van Marianne Design verkrijgbaar in de hobbywinkels. Deze maand zit daar de Craftable 'Sleigh by Marleen' bij, welke natuurlijk super leuk te combineren is het mijn Craftable 'Snowman by Marleen'. Met die twee Craftables heb ik deze keer een leuke weggever gemaakt.

Dit setje bestaat uit: 
- CR1567 (Snowman by Marleen)
- CR1572 (Sleigh by Marleen)

Ook deze keer ga ik niet 1, maar 2 setjes weggeven!
Een op mijn blog en een op mijn Instagram. 
Meedoen mag met beide, dus 2x kans. 

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met dinsdag 19 oktober.
- Delen is lief.

Op woensdag 20 oktober loot ik de winnaars van mijn blog en Instagram, dus vergeet niet om dan te kijken of jij een van de gelukkige winnaars bent!

Extra kans maken? Vergeet niet ook mee  te doen op mijn Instagram?!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

66 opmerkingen:

  1. LEUK LEUK LEUK, doe graag mee Marleen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer! Hij staat op mijn verlanglijstje maar moet ff pas op de plaats maken. Dus via deze weg waag ik graag een poging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sneeuwpop. Ik doe graaag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave weggever, Marleen. Ik doe graag mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb van jou al prachtige voorbeelden voorbij zien komen met deze leuke sneeuwpop en slee, en wil ook graag een kansje wagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook alweer zo leuk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf setje om te winnen. Ik doe heel graag mee. Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf setje om te winnen. Ik doe heel graag mee. Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk setje. Die wil ik wel winnen voor leuke kerstkaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk setje om winterkaarten mee te maken, doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke ontwerpen Marleen. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe heel erg graag mee. Zulke leuke snijmallen heb je weer ontworpen. Ben benieuwd wat voor moois je in de toekomst nog meer gaat ontwerpen. Samen met de snijmallen van Eline zijn jouw snijmallen echt mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marleen, wat heb je weer voor gaafs gemaakt!! Ik doe graag mee met je winactie. Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooow Marleen, snow much fun! Ik ben verliefd op sneeuwpoppen en het sleetje maakt bet een perfect setje⛄💕⛄💕⛄

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige serie heb je weer ontworpen. Ik doe graag mee met de verloting van deze serie⛄️☃️🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super 🥰 wij doen graag mee☃️
    Groetjes Atelier Jolena⛄️❄️

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 🥰 dank je om hier ook een kans te krijgen op het winnen van de giveaway . Ik duim voor mezelf 😃
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor zo'n mooi setje wil ik wel een kansje wagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Margrietha Weijers17 oktober 2021 om 13:57

    Leuk dit wil ik wel winnen hoor��

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh hartstikke leuk! Ik doe graag mee om deze gave snijmallen te winnen :) Dank je wel! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zou leuk zijn voor met ons knutsel groepje van 5 samen te gr ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer hele leuke snijmallen, graag wil ik een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik doe graag mee, dit zijn weer zulke leuke ontwerpen van jou! Deze 2 staan al op mijn verlanglijstje, ik ga duimen, maar wens alle anderen ook heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat LEUK!!!! Ik doe graag mee met je winactie, leuk om te kunnen delen samen met mams!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier doe ik graag aan mee, superrr leuk!!
    Groetjes van Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave set! Daar zou ik graag mee spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuke GiveAway,ik doe heel graag mee.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke give-away. Deze staan ook echt op mijn verlanglijstje (van wie niet haha) Ik ga duimen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo gaaf weer deze super leuke give-away.
    Wat zijn je ontwerpen weer leuk geworden.
    Groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke actie weer doe heel graag een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi setje, ga er graag mee aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk weer een weggever! Ik loot graag mee Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. weer al zo;n leuke weggever, we doen heel graag mee.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. superleuke winterset Marleen. Ik doe graag mee.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook hier een kansje wagen. Zo leuk allemaal🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zal super tof verjaardags cadeau zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het zijn weer superleuke Marleen ontwerpen. Graag een kansje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Really cute snowman and sled! Great dies!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wow Marleen wat een gave prijs, zeker na het zien van je laatste kaarten, ik wil zeker een gokje wagen
    helaas heb ik geen istagram dus hoop ik hier een beetje geluk te hebben
    dus nu maar flink gaan duimen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ook hier loot ik graag mee! Ik heb al leuke kaarten gezien met de sneeuwpoppen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I just love your new goodies. You are so talented.
    I would love to win this amazing giveaway. Thanks for the chance.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super leuk setje!! Verplicht verder na zo'n groot verlies valt niet mee maar hopelijk geeft onze hobby me een beetje steun

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat zou deze leuk staan bij de mal van het raam met sneeuw, die ik net kocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat een leuk setje ik doe graag mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik vind ze prachtig, wat zou ik deze graag willen winnen, maar als het niet lukt dan koop ik ze alsnog, zo mooi die winterse tafereeltjes die ik voorbij zie komen, binnenkort ook met de bomen mal aan de gang, wat zal dat mooi erbij zijn, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke aktie Marleen,ik doe graag mee!
    Ik vind ze supergaaf!!
    Fingers crossed

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuke aktie weer Marleen. Ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een superleuke actie . Ik doe graag mee . Want de mallen zijn. Erg leuk. Jij hebt er al erg leuke kaarten mee gemaakt. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een geweldig leuke aktie is dit weer van jou.
    Ik loot graag mee!
    Lieve groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ah, wat leuk! De sneeuwpopjes heb ik al, maar dat sleetje is ook wel errug tof!
    Maar ik doe niet mee, ik gun het anderen :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow....Marleen....wat een gave weggever zeg....ik loot heel graag mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Awesome. What a cute snowman. I Love snowmen. Thanks for the chance. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een super leuke actie! Ik doe graag mee. Het zijn zulke leuke mallen! Ben helemaal verliefd op het lieve sneeuwpopje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super cute design, I love it.
    Thank you so much for the chance to win
    Crafty hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Super leuk setje! Ik doe graag mee!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw Marleen wat een leuke actie met die superlieve sneeuwpoppen, ik waag een gokje en wil graag meedoen. Helaas heb ik geen instagram. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ik heb net de blog geïnstalleerd en daaronder gezet dat ik graag mee wilde doen met de verloting. haha. dus bij het verkeerde bericht gepost. Wauw ik moet nog veel leren geloof ik. Maar goed ik doe dus graag mee met de winactie. super leuk om nu ook naast je filmpjes je blog te volgen. Voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu staat mijn naam er nog niet bij. oeps dus nog maar eens doen. Andrea is de naam.

      Verwijderen
  58. weer een super weggever , wat een leuke mallen om winterkaarten te maken.
    Ik doe graag mee met de verloting.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oooohhh! Ik vind die nieuwe sneeuwpop super"COOL" 😉. Zo een leuk figuurtje met zijn stokken armpjes en kleine wantjes ! Heel leuk gemaakt ! De slee maakt de sneeuwpret alleen maar 'af'. Ik ding dus héél graag mee naar deze mooie weggever Marleen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen