Buttons/pagina's

    

zaterdag 4 december 2021

Luciferdoosje met sneeuwpop in een winters landschapje

Nog zo'n leuk idee waar ik al een poosje mee aan de slag wilde... het vullen van een luciferdoosje! Voor het decoreren heb ik verschillende materialen uit de advent kalender van Marianne Design gebruikt. De sneeuwvlokstempeltjes uit hokje 1, de belletjes uit hokje 3 van gisteren en het leuke sneeuwpop stempeltje uit hokje 4 van vanochtend!

Het sneeuwmannetje zin vast met een klein strookje Mika en duw je plat voordat je het doosje dicht schuift. Wanneer je het doosje weer opent springt hij gezellig omhoog. Zie het filmpje onderin deze post.

Hartelijke groetjes, Marleen
Gebruikte materialen Marianne Design: 
Advent kalender: CA3160 (Advent calendar - stempeltje met sneeuwvlokken, gouden belletjes en stempeltje met sneeuwpop)
Collectables: COL1503 (Eline's winter accessories)
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen)CR1483 (Trees by Marleen)
Creatables: LR0634 (Christmas green)
Clear stamps: CS1037 (Hello winter by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Pretty Papers bloc: PB7062 (Eline's sparkling snow)
Pearls: CA3132 (White)

Het lege luciferdoosje dat ik heb gebruikt heb ik gekocht op de KreaDoe bij de stand van Kimya. Deze luciferdoosjes deze zijn super handig, want je kunt gelijk beginnen met decoreren. Zie: https://kimya.nl/Medium-luciferdoosjes-matchboxes-p/4st


4 opmerkingen:

  1. Wow....wat ontzettend leuk Marleen!
    Zo ienieminie schattig!
    Heb net het filmpje bekeken....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met dit luciferdoosje. Moet wel een heel gefriemel zijn om zo iets kleins in elkaar te zetten ! Tof met die popup sneeuwpop! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk, lief, schattig luciferdoosje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen