Buttons/pagina's

    

vrijdag 21 januari 2022

Even een zonnestraal voor jou

Jullie hebben de gieter al voorbij zien komen in mijn FB live en het bijbehorende blog bericht. Toen heb ik er een vrolijk geel gietertje van gemaakt, maar natuurlijk is hij leuk in allerlei kleuren. Een roze bloemetjes mocht dus niet ontbreken!

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart heb ik voor the Collection #109 gemaakt. De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug te vinden als download op de website van Marianne Design. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Creatables: LR0745 (Lady bugs)
Craft stencil: PS8113 (Watering can by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)
Tools: LR0020 (Flower shaping set)

5 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi voorjaarskaartje. Leuk gemaakt in deze frisse kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er (weer) prachtig uit, Marleen!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige en vrolijke kaart Marleen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemengieter heb je gemaakt
    Grt van Judith en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie gieter en wat matched alles toch zo mooi bij elkaar.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen