Buttons/pagina's

    

donderdag 21 april 2022

Florence Cardstock - Smooth

Zoals de meeste van jullie zullen weten heb ik jaren lang met veel plezier met het mooie papier van Papicolor gewerkt. Helaas gaan zij zich richten op een andere markt. Hierdoor wordt het papier lastiger verkrijgbaar en verdwijnen er ook steeds meer kleuren.

Na wat wikken en wegen toch besloten om eens verder te kijken naar welk papier er nog meer verkrijgbaar is voor ons als kaartenmaaksters... en met succes. Na wat speurwerk kwam ik uit bij het Florence Cardstock papier en dan de Smooth (gladde) versie. 

Geweldig fijn, mooi glad papier en met een prachtige waaier aan kleuren!! Ik ben er helemaal weg van en inmiddels overgestapt naar de Cardstock Florence. Voortaan zullen jullie deze cardstock dus terugvinden in mijn werkstukken. 

Ook zijn er van deze cardstock prachtige sets met kleuren papier die bij elkaar passen! Handig en qua prijs ook interessant. In zo een set zitten 12 kleuren, 5 vellen van elke kleur, dus in totaal 60 vellen papier. Zo kun je gelijk lekker aan de slag!

Dit papier is verkrijgbaar in de hobbywinkel bij jou in de buurt! 
Hebben ze het niet... vraag er dan eens naar, waarschijnlijk kunnen ze het gewoon voor jou inkopen.

Hartelijke groetjes, Marleen

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je ander papier gevonden hebt dat aan je wens voldoet. Ik zag straks allemaal directe linkjes erbij en deze zijn nu (helaas) weg.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marleen ik werk ook graag met de cardstock van Florence Cardstock alleen met Smooth heb ik nog niet mee gewerkt en ook niet mee gestanst. Maar wil het wel gaan proberen
    Lieve groetjes van Jduith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier Marleen, en zeker dat het glad papier is...fijn dat je de kleuren erbij typt bij de kaart,zag het bij de proost kaarten...
    Er zitten mooie kleuren bij wij gebruiken nu altijd glad cardstock van Stampin UP...zeker voor de diertjes, mooie tinten bruin en grijs hebben ze daar ook van...maar hier zien we ook al mooie kleuren... we houden het in de gaten en kunnen misschien weleens een cardstock blok proberen met naturelkleuren ....bedankt voor het delen.

    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze zijn mooi. Ik ga hier de volgende keer naar kijken wanneer papier weer nodig is.
    Altijd handig voor stansen te gebruiken en om een matje te gebruiken op een kaart.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen