Buttons/pagina's

    

vrijdag 24 juni 2022

Zaterdag 25 juni - Demodag bij Doe@Ding (10:00 - 15:00 uur)

In de juni en juli collecties van Marianne Design komen ook weer diverse materialen van mijn hand uit. Tijdens de demodag bij Doe@Ding ga ik daar natuurlijk mee aan de slag, daarnaast kunt u al mijn werkstukken bewonderen gemaakt met mijn materialen en andere materialen deze nieuwste  Marianne Design collecties en kunt u vragen stellen. Heel graag tot ziens bij Doe@Ding!

Locatie:
Doe@Ding
Anjerstraat 1
3202 GS Spijkenisse
Website: https://doeading.nl/



1 opmerking:

  1. Heel veel plezier Marleen was graag gekomen met mijn vriendin, maar ik heb zelf een workshop thuis.
    Grt van Judith en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen