Buttons/pagina's

    

vrijdag 6 januari 2023

Elfjes bij de wensput

In het hoge gras dat je uitstanst met de nieuwe Craftable 'Tall grass' lijkt alles heel klein. Zo leuk om hier een klein tuintje te maken met elfjes!

Wil je deze leuke kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/elfjes-bij-de-wensput

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1396 (Vines), CR1536 (Arche by Marleen), CR1455 (Punch die - Fairy), CR1477 (Punch die Sakura), CR1540 (Wishing Well by Marleen), CR1544 (Square Backgrounds by Marleen), CR1615 (Tall grass)
Creatables: LR0724 (Straatlantaarn)
Clear stamps: CS1079 (Wishes by Marleen)
Glitter paper: CA3181 (Snow paper)
Metallic paper: CA3172 (Silver)
Pretty Papers blocs: PK9167 (French Antiques), PK9175 (Rainbow - uni mint groen)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3164 (Lilac)

Florence cardstock: 
034 - Hyacinth
047 - Water
058 - Emerald
076 - Holly
087 - Concrete

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)


3 opmerkingen:

  1. What a lovely, whimsical scene you've created here. Beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt Marleen met de nieuwe grasmal
    Grt van Judith en nog de beste wensen en veel Creatief 2023 en blijf gezond. En dat we nog vele leuke producten van jouw mogen zien en bekijken online

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Marleen! Die kleine elfjes zijn schattig. Weet je wat zo bijzonder was? Een bloemist bracht kerstbakjes op mijn werk voor onze bewoners en ons. Ik nam een bakje mee en toen ik thuiskwam zag ik pas wat er op het label stond. Jouw handtekening! Het staat hier nog in de kamer, dus ik denk vaak aan je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen