Buttons/pagina's

    

zaterdag 28 januari 2023

Vijvertje met vrolijke eendjes

Voor de februari collectie van Marianne Design heb ik de Craftables 'Ducks by Marleen' en 'Cattails by Marleen' mogen ontwerpen. Met deze Craftables maak je de leukste vijvertjes met vrolijke eendjes!

Wil je deze leuke kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/vijvertje-met-vrolijke-eendjes

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1514 (Hot air balloon by Marleen - slinger met vlaggetjes)
Craftables: CR1537 (Slim line frames), CR1542 (Potted plants by Marleen), CR1582 (Dragonflies by Marleen), CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds), CR1605 (Text labels), CR1615 (Tall grass), CR1618 (Barrel pond), CR1619 (Ducks by Marleen), CR1620 (Cattails by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Metallic paper: CA3172 (Metallic paper A4 - Silver)
Pearl paper: CA3166 (White)
Pretty Papers bloc: PK9175 (Rainbow), PB7066 (Eline's Whitewash - A4)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)
Pearls: CA3132 (White)

Florence cardstock: 
002 - Raffia
004 - Asparagus
043 - Air
073 - Olive
084 - Tin
096 - Black
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

5 opmerkingen:

  1. What a sweet, country scene, Marleen! These ducks are so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk tafereeltje met de eendjes erop. Mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een leuke kaart! Je hebt weer fantastische ontwerpen gemaakt, ik wacht (een beetje on)geduldig op de levering van de eendjes en riet dat ik in de preorder besteld heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met deze nieuwe mallen. Deze maand geen pre order. Met zo veel afvallen heb ik dringend nieuwe kleding nodig die ook past ;-)
    Dat is natuurlijk ook erg leuk. Ik geniet daarom even van de kaartjes die ik zie met de nieuwe spulletjes.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is super lief Marleen !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen