Buttons/pagina's

    

vrijdag 31 maart 2023

Een fleurig vrolijk Pasen

Nog anderhalve week dan is het Pasen, dus heb ik een vrolijke Paaskaart gemaakt. Door mijn Craftable 'Vrolijk pasen cirkel' te combineren met de Creatable 'Spring Wreath' kun je er ook nog eens een heerlijke fleurige voorjaarskaart voor Pasen van maken!

Wil je deze leuke kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/een-fleurig-vrolijk-pasen

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen)
Craftables: CR1400 (Graceful cross), CR1580 (Vrolijk pasen cirkel by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1619 (Ducks by Marleen)
Creatables: LR0753 (Spring Wreath), LR0755 (Daffodil), LR0794 (Littly Jungle leaves)
Metallic paper: CA3173 (Copper)
Pretty papers bloc: PK9183 (Sweet flowers)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3154 (Bronze)

Florence cardstock: 
002 - Raffia
066 - Anise
080 - Pudding
096 - Black
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

2 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen