Buttons/pagina's

    

donderdag 1 juni 2023

GiveAway - Zin in zomer!

MEEDOEN KAN NIET MEER, DE WINNAAR IS BEKEND!

In de juni collectie vinden jullie deze keer de Collectable 'Caravan by Marleen' van mijn hand. Natuurlijk een geweldig leuke mal om heerlijke zomerse vakantie kaarten mee te maken. 

Tijd om een te verloten! Namens Marianne Design mag ik ook het Craft stencil 'Forest' er bij weggeven en omdat ik gewoon enorm veel zin heb ik de zomer doe ik er zelf nog de Collectable 'Flamingo float by Marleen' bij. Een SUPER GiveAway zo toch?! 

Het setje bestaat uit:
- de Collectable Caravan by Marleen (COL1531)
- de Collectable Flamingo float by Marleen (COL1512)
- het Craft stencil Forest (PS8105)

Zo doe je mee:
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Laat onder dit bericht een reactie achter.
- Meedoen kan tot en met zondag 4 juni 2023.
- Delen is lief.

Op maandag 5 juni 2023 loot ik de winnaar, dus vergeet niet om dan te kijken of jij de gelukkige bent!

Extra kans maken? Meedoen kan ook via mijn Instagram!
Ga naar: https://www.instagram.com/marleenvandermost/

Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

45 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n super leuke collectable. Wat zou ik blij zijn als ik deze win, want ik heb al veel inspiratie wat ik hiermee kan maken. En volger van je blog ben ik al lang!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke lief Marleen! Ik doe graag mee voor dit leuke, zomerse pakket :) Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh mooi Marleen! Doe graag mee voor dit zomerse pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige weggever, en dan ook nog een leuke collectable van jou erbij.
    wij wagen een kansje.
    Liefs Annemarie en MErit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja , zeker hebben we zin in de zomer .
    Heel mooi is deze nieuwe collectables weer .
    Ik loot graag mee .
    Dankjewel voor deze kans
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh. Wat een leuke give away weer. Heel leuk. Ik doe graag mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een gave verloting, dan krijgen we helemaal zin in de zomer als ik dat zie. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feest Marleen. Zo'n gave give away. Ik heb dit allemaal nog niet en doe graag mee. Dank je wel in ieder geval voor de kans dit te kunnen winnen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volger ben ik al. Het is een mooie give away. Ik loot graag mee.
    Groet, Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een fantastische giveaway, echt een super geweldig set. Ik loot graag mee, iedereen zou hier gelukkig van worden om het te winnen. Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuke giveaway , heel erg leuk en loot graag mee.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave giveaway om de zomer te vieren. Ik doe graag mee!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful and generous giveaway. Thanks so much for the opportunity to win these delightful sets!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige weggever. Ik loot graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fun designs for summer creating! I love the cute camper! Thanks for the chance to win a wonderful prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een mooie en leuke weggever doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is een super toffe set waar veel creaties mogelijk zijn!
    Ik doe graag mee.
    Groetjes, Ellen van Maaren

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lian Swagemakers1 juni 2023 om 18:25

    Wat een mooie set. Zo krijg je zeker zin in vakantie. Ik loot graag mee.
    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow....Marleen....dit is wel een hele gave weggever....daar doe ik graag aan mee hoor!
    Groetjes en bedankt voor deze kans,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke set. Doe heel erg graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super gaaf deze give away ik doe graag mee. Cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk zomers set. Ik word er blij van.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk, ik doe graag mee! Wij zijn fan van kamperen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, super leuke give away. Op en top zomer loot graag mee. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, wat leuk.
    Een perfecte stans voor mij, aangezien wij op een camping staan en ik voor onze buren van daar vaak kaartjes maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave zomerse Give Away Marleen. Ik wil wel een kansje wagen op deze prachtige set.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi setje. Ik doe graag mee met deze leuke give away

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Doe hier ook nog een keer mee. Heb ook zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, om met dit materiaal zomerkaarten te maken. Doe graag weer mee met deze verloting.
    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hier ook zeker zin in de zomer. En met deze leuke prijs krijg je al zomer in huis. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat gaaf Marleen!! Ik loot graag mee voor deze leuke weggever!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi marleen ik loot graag mee, ik pas in de nazomer vakantie dus lekker veel hobbyen met deze mooie set zou leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hier wil ik graag aan mee doen zit zelf ook heel jaar door in sleurhut dus lijk me leuk om er wat mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een superleuke weggever weer! Die caravan is echt geweldig, maar ook de zwemband en bomen zijn heel leuk. Ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Omg da is zo leuk. Ik waag toch weer men kans. die spulletjes zijn te gek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Omg what a wonderful and useful giveaway. Thanks for the chance to win. I have my fingers crossed.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wachtte al zo lang op een caravan, dat ik die afgelopen week meteen heb gekocht. Toch loot ik graag mee, want ik heb wel vriendinnen die ik blij kan maken met de extra collectable.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuke set Marleen. Ik doe graag mee want met dit setje kun je zulke leuke dingen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik loot erg graag mee voor dit vrolijke setje! Zelf heb ik geen blog maar ik “volg” je pagina letterlijk gezien, omdat ik hier bijna wekelijks naar je mooie voorbeelden kijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een geweldige weggever, ik loot ook heel erg graag mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bij het zien van de caravan heb ik meteen al een idee voor de verjaardagskaart voor m’n dochter. De flamingo ontbreekt bij mij ook nog komt dat even goed uit. Ik doe graag mee, bedankt voor deze kans.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oooh, this is simply amazing, I totally love it, thank you so much for the chance to win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Kirsten van den Berg4 juni 2023 om 16:35

    Geweldige zomerse giveaway! Met deze items weet ik wel raad in mn scrapbook voor reis-pagina’s en om zomerse kaarten mee te maken 💌🌴☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke GiveAway,lekker zomers ik hou ervan
    Ik loot graag mee
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zou deze graag winnen
    Zo ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen