Buttons/pagina's

    

maandag 4 september 2023

Winnaars van de GiveAway - Welcome Fall

Wat was het weer een feestje om al jullie leuke en lieve berichtjes en reacties te lezen op mijn blog en Instagram over de GiveAway en de nieuwe september collectie die ik heb ontworpen. Bedankt! 

Tijd... om de winnaars van deze GiveAway bekend te maken:

De winnares van setje 1 is Andrea de Laat-Piek!

..... en....

De winnares van setje 2 is zoe_blitterswijk!

Van harte gefeliciteerd dames, met het winnen van een van de setjes van deze GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat ieder zijn gewonnen setje op de post gaat.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen!
Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

4 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd dames.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations to the winners! Have fun creating!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd aan de winnaars en jij bedankt voor deze kans Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Andrea en Zoe. Veel plezier met jullie gewonnen setjes. En Marleen bedankt voor deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen