Buttons/pagina's

    

donderdag 12 oktober 2023

De liefste Kerstknuffels

Voor het blog op de Marianne Design website kreeg ik de opdracht aan de slag te gaan met de mooie nieuwe Creatable 'Poinsettia' van Tiny Harts. Al snel kwam het idee bij mij op om hem op een kerstsok te maken. Gecombineerd met het nieuwste Pretty Papers bloc 'Eline's Winter Dreams' van Eline Pellinkhof en mij vrolijke peperkoek poppetje is de kaart helemaal af.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/een-prachtige-poinsettia

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1564 (Gingerbread dolls by Marleen), CR1567 (Snowman by Marleen - kerstbelletje), CR1605 (Text labels), CR1631 (Heart & Star)
Creatables: LR0833 (Tiny's Poinsettia)
Craft stencil: PS8103 (Stocking by Marleen)
Clear stamps: CS1105 (Kerst teksten)
Papers: CA3142 (Soft Glitter paper - Silver), CCA3166 (Pearl paper - White), A3172 (Metallic paper - Silver), CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers blocs: PB7067 (Eline's Winter Dreams)
Enamel dots: PL4524 (Silver Glitter)
Rhine stones: CA3156 (Light pink), CA3163 (Ice Blue)

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kerstsok Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die poinsettia op de kerstsok en het peperkoekmannetje maakt het compleet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....wat ontzettend gaaf gedaan Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk kerstsok. Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen