Buttons/pagina's

    

maandag 12 februari 2024

La-la-lente

Voor het Marianne Magazine mocht ik een poosje geleden al aan de slag met de lieve vlindertjes van Eline, die perfect zijn voor het maken van een vrolijke voorjaarskaart. Ik kon het toen niet laten er een huisje bij te doen en voor het magazine werd dat het 'boomhuisje'. Met bijpassend gordijntje en behang, hihi. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #61.Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1505 (Eline's Bees – kleine bloemetjes), COL1538 (Eline’s butterfly family), COL1539 (Bleeding hearts by Marleen)
Craftables: CR1583 (Slimline Grass-Horizons-Clouds), CR1605 (Text labels), CR1648 (Fence by Marleen)
Creatables: LR0815 (Tropical flower), LR0851 (Scallop Borders)
Craft stencil: PS8073 (Treehouse by Marleen)
Clear stamps: CS1128 (Lentegroetjes)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9186 (Early Spring)
Enamel dots: PL4529 (Duotone Lavender), PL4530 (Duotone Yellow glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
002-Raffia, 006-Honey, 045-Ocean, 054-Maritime, 066-Anise, 073-Olive

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Ik vind de nieuwe vlinder mal ook erg gaaf. Staat zeker op mijn verlanglijstje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marleen wat een mooie kaart
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend hoor deze gezellige voorjaarskaart met de vlindertjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super gezellig kaartje Marleen ! Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen