Buttons/pagina's

    

zaterdag 17 februari 2024

van Hartjes gefeliciteerd

Vandaag op het blog op de Marianne Design website vinden jullie de nieuwste Spotlight. Met deze keer de vele leuke nieuwe Shakables in de schijnwerper! Omdat mij ouders 2 dagen geleden hun trouwdag vierden heb ik er een felicitatiekaart met extra veel hartjes van gemaakt. 

Benieuwd wat de andere dames van het DT hebben gemaakt met de nieuwste Shakables? Kijk dan op het MD blog, zie: Zie: https://mariannedesign.nl/blog

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1492 (Eline's pigeons)
Craftables: CR1605 (Text labels), CR1631 (Heart & Star)
Creatables: LR0841 (Scalloped rectangles)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3187 (Transparant sheets)
Paper set: PK9178 (Fabulous)
Shakables: LR0060 (Romance)

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Marleen .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat heb je de verschillende materialen weer mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marleen. Heel mooie stansjes heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen