Buttons/pagina's

    

vrijdag 22 maart 2024

Hoera een eigen Huis

Met mijn nieuwste Collectables 'Moving accessories by Marleen' maak je de leukste verhuiskaarten! Vul de verhuisdozen met alles wat mee moet naar de nieuwe woning, plak ze dicht, stapel ze op en verhuis alles mee. 

In de MiniWORKSHOP op het YouTube kanaal van Marianne Design laat ik zien hoe je deze Collectables set gebruikt, zie: https://www.youtube.com/watch?v=qGSzQbF80-8

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1502 (Eline's artic bear), COL1529 (Books by Marleen), COL1541 (Moving accessories by Marleen)
Craftables: CR1464 (Marleen's greenery), CR1542 (Potted plants by Marleen), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1156 (Dieren groetjes)
Papers: CA3172 (Metallic paper - Silver)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9187 (So lovely)


5 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart heb je weer gemaakt met de muisjes die aan het verhuizen zijn .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met de nieuwe spulletjes Marleen..
    groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsof de beer het vaker gedaan heeft, zo te zien totaal geen last van stress.
    Zo leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie verhuiskaart heb je gemaakt met de nieuwe serie mallen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen