Buttons/pagina's

    

maandag 25 maart 2024

Winnaars GiveAway - Birdhouses & Feather

Weer hartelijk dank voor jullie leuk, enthausiaste en lieve berichtjes op mijn GiveAway. Het is ontzettend leuk om jullie reactie's op mijn nieuwe materialen te lezen en zo fijn dat jullie mijn GiveAways waarderen. 

Tijd... om de winnaars van deze GiveAway bekend te maken:


De winnaressen zijn: 


Van harte gefeliciteerd dames met het winnen van een van de setjes van deze GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat de setjes op de post gaan.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen.
Hartelijke groetjes, Marleen

Pssstt... niet gewonnen... houd mijn blog en Instagram goed in de gaten want volgende maand heb ik alweer een mooie GiveAway! 

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, maak er maar mooie creaties mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en veel creatief plezier met jullie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel blij met mijn gewonnen prijs. Hoop er veel mensen tot steun mee te kunnen zijn in een moeilijke tijd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met de mooie prijzen en bedankt weer Marleen voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen