Buttons/pagina's

    

donderdag 18 april 2024

Jij geeft mijn leven kleur

Dit lieve muisje is aan het genieten van het prachtige weer en schildert er heerlijk op los. De regenboog en bloemetjes worden met veel liefs en verf vastgelegd op het doek!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1544 (Papercraft accessories by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels), CR1650 (Pixel Square)
Creatables: LR0767 (Scalloped Squares)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Knipvel: AK0093 (Eline's Pastel rainbow background)
Papers: CA3172 (Metallic paper - Silver)
Pretty Papers bloc: PK9188 (Over the rainbow by Marleen)
Enamel dots: PL4531 (Pink glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape), LR0062 (Foam sheets A4 - Wit 1mm)

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze mooie hobby spullen Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje met de muis en de nieuwe spulletjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje Marleen 👌 ik heb de ronde mal maar krijg de vierkantjes er niet mooi op, heb ook de foam sheets kun je me daar een tip voor geven dat het wel goed gaat? B.v.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes en het leuke tafereeltje, de muis is vandaag ook aan het schilderen op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurrijke kaart Marleen!!! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen