Buttons/pagina's

    

zondag 21 april 2024

Regenboog schilderijtje

Met mijn Craft stencil 'Diorama by Marleen' kun je een prachtig landschap maken in ieder seizoen. Bij dit heb ik het landschap in voorjaarskleuren gemaakt. Een regenboog mag niet ontbreken, want die wil het muisje graag schilderen op haar doek en ze heeft natuurlijk wel een voorbeeld nodig. 

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #62.Voor slechts € 17,95 heb je al een jaarabonnement voor dit mooie magazine vol inspiratie.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1544 (Paper Craft accessories by Marleen)
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen - takken), CR1542 (Potted plants by Marleen - bloemetjes), CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0531 (Rainbow & clouds)
Craft stencil: PS8146 (Diorama by Marleen)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Papers: CA3143 (Soft glitter paper - Gold), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3172 (Metallic paper - Silver)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen – donker groen)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash), PK9188 (Over the rainbow by Marleen)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)
Enamel dots: PL4532 (Over the rainbow)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen