Buttons/pagina's

    

woensdag 24 april 2024

Wees creatief!

Op het YouTube kanaal van Marianne Design vinden jullie een nieuwe MiniWorkshop welke ik heb mogen opnemen, zie: https://www.youtube.com/watch?v=HUNvU8K5KY4.

In deze video ga ik aan de slag met mijn nieuwe Collectable 'Papercraft accessories by Marleen'. Natuurlijk laat ik jullie al het leuks zien dat je kunt maken met deze Collectable en verwerk ik alles op twee vrolijke labels!

Veel kijk en knutselplezier.
Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1529 (Books by Marleen - plank op het rechter label), COL1544 (Papercraft accessories by Marleen)
Craftables: CR1576 (Slimline tags), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1166 (Kleurige groetjes)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9188 (Over the rainbow by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)

5 opmerkingen:

  1. wat een super leuke kaart Marleen
    Ik ga de malletjes ook bestellen, alleen heb ik op moment weinig tijd i.v.m. prive
    Lieve grt van Judith en een fijne Koningsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief met de knutselende muisjes erop. Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal geweldig al die creatieve muisjes 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen