Buttons/pagina's

    

maandag 27 mei 2024

Goed gedaan!

Ook nieuw van mijn hand in de juni collectie van Marianne Design is de Collectable 'Sport Accessories by Marleen'. Hiermee kunnen de diertjes van Eline lekker gaan sporten! In dit setje vind je heel veel verschillende sporten, van boxen tot karate en van badminton tot voetbal. 

De muisjes hieronder op mijn kaart zijn in feeststemming, want ze hebben heel goed gespeeld en gewonnen met voetballen!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan! 
Deze kaart is terug te vinden in the Collection #138. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1336 (Champion), COL1437 (Eline's mice family), COL1548 (Sport accessories by Marleen)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1167 (Zomer & ijs)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9179 (Summer Vibes)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3154 (Bronze), CA3163 (Ice Blue)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock:
096-Black, 099-Kraft light, 101-Off white


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen