Buttons/pagina's

    

vrijdag 12 juli 2024

Geen bommetje!

Even een grapje tussendoor hoor, haha... Toen ik de Collectable 'Pool by Marleen' aan het ontwerpen was had ik samen met Marianne nogal lol om een oude reclame. Iets met een zwembad, een koe en een deftige meneer die roept 'Ik had nog zo gezegd, geen bommetje!', whahaha.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1426 (Eline's cow), COL1550 (Pool by Marleen), COL1551 (Happy Fruits by Marleen - zwemband en hoedje)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1135 (Gezelligheid kent geen tijd)
Cardstock: PK9191 (Fresh Lemonade)
Knipvel: AK0092 (Eline's Early Spring)
Paper set: PK9189 (Picnic time by Marleen)
Papers: CA3172 (Metallic paper - Silver)
Pretty Papers bloc: PB7066 (Eline's Whitewash)
Enamel dots: PL4527 (Duotone Orange), PL4530 (Yellow glitter)
Rhine stones: CA3136 (Silver)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock: 
095-Anthracite, 096-Black

7 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, de kaart is veel leuker dan de reclame, maar de reclame leverde het idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi.... mevrouw koe en dan die reclame in gedachten van Peer Mascini(die oudere heer). ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart Marleen
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marleen,

    ja die reclame herinner ik nog wel en wat een supergave kaart is dit geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen