Buttons/pagina's

    

vrijdag 26 juli 2024

Vier samen de liefde!

Een paar dagen geleden vierde mijn broertje en zijn vrouw hun 5e trouwdag en natuurlijk hoort daar een mooie kaart bij om hen te feliciteren! 

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1504 (Flowers by Marleen - witte bloemetjes), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen - hartje), COL1549 (Eline's Flamingo family), COL1550 (Pool by Marleen) 
Craftables: CR1605 (Text labels)
Creatables: LR0794 (Littly Jungle leaves), LR0841 (Scalloped rectangles)
Clear stamps: CS1165 (Vier de Liefde)
Card stock: PK9191 (Fresh Lemonade)
Paper pad: PK9190 (Fresh Lemonade)
Enamel dots: PL4530 (Yellow glitter)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3156 (Light pink), CA3163 (Ice Blue)


7 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Marleen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat liefdevol, die nekken zo verstrengeld! Een heel mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Marleen !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gaaf kaartje Marleen...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute Marleen! You're so clever to entwine their necks like that to make a heart. So sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil jullie allemaal laten weten dat er een geweldige kans is voor individuen of bedrijven om een ​​lening te krijgen van de heer Pedro, een kredietverstrekker die mij een lening van $ 800.000 heeft verstrekt om mijn bedrijfsproject te financieren tegen een jaarlijks rendement van 2%. De heer Pedro is een vriendelijke, zachtaardige man die met investeerders werkt en ze bieden ook een investeringsleningprogramma aan om elk bonafide bedrijf over de hele wereld te financieren.
    Neem contact op met de heer Pedro
    via e-mail: pedroloanss@gmail.com
    Whatsapp-nummer: +393510140339.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen