Buttons/pagina's

    

donderdag 29 augustus 2024

Cadeaulabel voor Kerst

In de nieuwe september collectie vinden jullie mijn nieuwste Collectable 'Snowy tree by Marleen'. Deze mooie besneeuwde kerstboom past natuurlijk op elk winters werkstuk voor de feestdagen en ik heb er een vrolijk cadeaulabel mee gemaakt.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/cadeaulabel-voor-kerst

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1554 (Snowy tree by Marleen)
Craftables: CR1551 (Big Tag), CR1564 (Gingerbread dolls by Marleen), CR1660 (Fijne Feestdagen vierkant by Marleen)
Cardstock: PK9193 (Christmas at home)
Paper pad: PK9192 (Christmas at home)
Papers: CA3166 (Pearl paper - White), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)
Stickers: CA3194 (Kerstgroetjes by Marleen)

2 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen