Buttons/pagina's

    

dinsdag 8 oktober 2024

Dansend naar de feestdagen

Tja... met het uitkomen van de oktober collectie heb ik natuurlijk eigenlijk te veel leuks om met jullie te delen de komende tijd! Ook deze wilde ik graag nog laten zien. Op 22 september (pff... wat gaat de tijd weer snel) was de Eline en Marleen Fandag. Eerder liet ik jullie al een van de voorbeeldkaarten van mijn workshop van die dag zien, dus vandaag de andere! De dames mochten bij die workshop al (met mijn toen nog niet uitgekomen) materialen van mijn Christmas bakery collectie aan de slag. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1518 (Christmas Elves by Eline & Marleen), COL1554 (Snowy tree by Marleen), COL1555 (Cabin by Marleen), COL1556 (Christmas Cookies by Marleen)
Craftables: CR1672 (String of lights by Marleen)
Creatables: LR0707 (Oven mitt & spoon)
Cardstock: PK9196 (Christmas Bakery by Marleen)
Papers: CA3144 (Soft glitter paper - Platinum), CA3166 (Pearl paper - White), CA3171 (Metallic paper - Gold), CA3181 (Snow paper)
Paper pad: PK9195 (Christmas Bakery by Marleen)
Stickers: CA3198 (Christmas Bakery by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)


3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen