Buttons/pagina's

    

maandag 2 december 2013

Winter Snowglobe

Mijn inzending voor de Hobbynu.nl kaartenwedstrijd #32, met als thema Winter (geen kerstkaart).

Naast de feestdagen denk ik bij de winter altijd als eerst aan sneeuw dus vandaar een Snowglobe!



























Gebruikte materialen:
Clearstamps: EC0108
Knipvel: AK0048
Mallen: LR0119, LR0123, LR0187, LR0205, LR0283
en CR1253
Papier: Snowpaper en PB7021

De snowglobe heb ik zelf getekend en in elkaar gezet met 3D tape en een doorzichtig vel als 'raampje' zodat het op een snowglobe lijkt.

Link naar de kaartenwedstrijd: http://hobbynu.nl/weblog/marianne-design-kaartenwedstrijd-32#reactions



1 opmerking:

  1. Marleen kan je mij het patroon van de snowglobe sturen (marjolein.verleg@gmail.com), die is echt leuk en ons dochtertje spaart snow globes...

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen