Buttons/pagina's

    

maandag 7 juli 2014

Trein Tag

Vandaag even een aantal kaarten achter elkaar.

Deze eerste heb ik voor mijn schoonvader gemaakt, die afgelopen weekend zijn verjaardag heeft gevierd. Hij is helemaal gek van treinen dus dit leek me wel een leuke tag voor aan zijn cadeautje!

Groetjes, Marleen




Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamps: CS0879 - EC0144 - COL1314
Papier: PK9106 - PB7021
Snijmallen: CR1212 - CR1281
Touw: JU0838

Link naar de challenge bij de Creative Card Crew Blog: http://creativecardcrew.blogspot.nl/2014/07/65-masculine.html

4 opmerkingen:

  1. Leuk is dat hè om een keer iets heel persoonlijks te maken, ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke tag Marleen, heel leuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so gorgeous, I adore the colours. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.

    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen