Buttons/pagina's

    

woensdag 22 oktober 2014

Nieuws en 2X CANDY!

Dit bericht blijft tot 23 oktober boven aan staan, ga voor mijn nieuwe berichten dus even naar beneden.

Ja, tijd voor niet een maar twee Candy's!!
En nee, net zoals de vorige keer is het niet zomaar... want ik heb weer een leuk nieuwtje te vertellen.

Ik ben namelijk het nieuwste lid van het Don & Daisy Designteam! Natuurlijk vind het super leuk dat ik ook dit team van Marianne Design mag gaan verstrekken met mijn kaarten en creatie's.
Op 13 oktober zal ik mijn eerste bericht als teamlid op het Don & Daisy-blog plaatsen, dus ik zou het natuurlijk leuk vinden als jullie dan even komen kijken!


Ter ere hiervan verloot ik dus 2 Candy's! Wil je ook kans maken?!?
Dit moet je doen:
- (als je nog geen volger bent) wordt volger van mijn blog
- laat een reactie achter onder dit bericht
- maak een keuze uit Candy 1 of Candy 2 en vermeld dit even in je berichtje
- als je het wilt zou ik het super leuk vinden als je een van de candy's op je blog plaats met een linkje naar dit bericht, uiteraard ben je niet verplicht dit te doen

En dan nu de Candy's!

Ik ga de Candy op vrijdag 24 oktober!
Dus vergeet niet dan even te komen kijken of je een van de winnaars bent. 

Graag wil ik jullie nog even laten weten dat ik de Candy's heb gekocht bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter in Hellevoetsluis en ik een beetje extra korting kreeg toen ik vertelde wat ik van plan was. Het is dus een beetje gesponsord door Gunter. Dat vond ik zo lief dat ik het jullie toch even wilde laten weten.
Ze hebben een super leuke winkel en een webwinkel. Benieuwd; neem een kijkje op de site!


Hopelijk vinden jullie de door mij samengestelde Candy's leuk en doen jullie allemaal mee!
Liefs,
Marleen


94 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!! Gefeliciteerd!
    Enne, ik doe graag mee met je candy hoor, ik vind nummer 1 het leukst!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig voor je Marleen dat je gevraagd bent als designer bij Don & Daisey Team.....een super leuke uitdaging voor je....Dat gaat helemaal goed komen....
    En natuurlijk wil ik heeeeeeel erg graag met jouw candy meedoen, volger ben ik al lang....ik bewonder al heel een hele tijd je prachtige creaties....en als ik dan toch mag kiezen dan graag candy 2.....
    Ik ga straks jouw candy in mijn sidebar zetten.....dat gaat met tablet niet zo gemakkelijk ....:-):-)

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marleen GEFELICITEERD!
    ik snap wel dat je bent uitgekozen om het team te versterken want als er één een fan is van Don & Daisy dan ben jij dat wel. en als je zo door gaat dan kom je nog wel in het dt team van Marianne design zelf want je maakt alleen maar kaarten met haar mooie spulletjes.
    En natuurlijk doe ik graag mee met je candy en mijn voorkeur gaat uit naar candy 1.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws zeg. Bofkont!!. Ik ben al volger van je dus ik wil alles blijven volgen. Mocht ik winnen dan zou ik graag voor candy 1 gaan. Je weet tenslotte maar nooit :) Heel veel suuces in dti nieuwe team.Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top Marleen! Van harte gefeliciteerd dat je het team gaat versterken! Maar het is ook dik
    verdient hoor, je maakt prachtige kaartjes!
    Ik heb je Candy op mijn Blog gezet! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marleen,
    wat een superleuk nieuws! Nu ook lid van het DT van Don en Daisy. Gefeliciteerd en natuurlijk kijk ik daar op de 13e (ik kijk er bijna altijd...)
    En wat gaaf dat je 2 candy's gaat weggeven. Ik zou graag candy 1 winnen. Niet omdat ik candy 2 niet mooi vind, maar omdat ik de stempeltjes en de ballonstans al heb...
    En dan zou ik hem weer weggeven....
    Groetjes en veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je dt plaats.
    Wat leuk dat je 2 candy's gaat weg geven.
    Ik heb geen voorkeur, want ben tevreden met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je timmert lekker aan de weg op hobbygebied. Super!!! Gefeliciteerd met je DT-schap bij Don en Daisy.
    Onwijs leuk dat je 2 candy's weg gaat geven. Graag wil ik een gokje wagen op nummer 1. Een dikke dank-je-wel dat we de kan krijgen om deze prachtige spulletjes in de wacht kunnen slepen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd alvast met je plaats in het DT team van Don en Daisy ... leuk dat je 2 candy's weggeeft , ik wil mijn kansje wagen voor candy 2 . groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte proficiat en veel succes als DT-lid ! Leuk dat je dit viert met een Candy. Ik zal het op mijn blog zetten. En mocht ik iets winnen, het maakt me niet uit, alles is welkom.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen van harte gefeliciteerd met je plaats in het DT team. Natuurlijk komen we je creaties bekijken. Leuk hoor. En dan ga je ook nog eens een candy weggeven. Ik doe graag mee hoor en kies dan voor candy nr 1.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marleen van harte proficiat met je DT plaats voor dat mooie blog, leuke candy en ik waag graag een gokje, ik kies voor nummer 1...veel succes met het DT schap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

  13. Hoi Marleen,

    Wat te gek zeg dat je in het DT zit van Don & Daisy,
    van ♥-e gefeliciteerd en veel plezier !
    Heel erg leuk dat je een Candy weg geeft, ik doe er
    graag aan mee, hij staat al op mijn blog,
    ik ga voor pakketje 1 ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws!!!
    Leuk dat je hieraan een candy hebt gekoppeld...ik waag een gokje voor nummer 1...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Marleen met je nieuwe DT baan.
    En wat gave candy geef je weg heel mooi.
    Als ik mag kiezen kies ik voor nummer 1
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Marleen met je job als DT bij Don & Daisy. Leuk joh, veel succes!
    Ik doe niet mee met je candy want als designer van MD krijg ik al veel mooie spulletjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat goed at ze je voor het don en daisy blog gevraagd hebben. Een echte aanwinst ben je voor ze! En wat leuk ook dat je dat met ons wil vieren. Ik zou candy 1 geweldig vinden, want daar zit die hele leuke shoppende Daisy stempel in. Die vind ik echt heel erg leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat leuk Marleen! Van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk nieuws en wat leuk dat je dat met ons wil vieren! Als ik mag kiezen zou ik voor Candy nummer 1 gaan. Heel veel succes en plezier als designer bij het Don en Daisy team.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je nieuwe "baan", ik volg al een tijdje je blog en zie daar zulke leuke dingen! Ik weet zeker dat je met Don & Daisy ook weer fantastische dingen zult laten zien. Wat lief van je dat je een candy op poten zet, ik ga het ook even vermelden op mijn blog. Mocht ik winnen, dan zou ik voor candy 1 gaan. groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha collegaatje, ook hier nogmaals dikke proficiat dat je bij het DT bent gekomen en wat leuk dat je er een feestje van maakt voor je volgers met deze dubbele candy.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd hoor en heel veel succes. En Trijnie van Gunter is een topvrouwtje, staat altijd voor iedereen klaar! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Marleen....wat een eer moet dat zijn! Heel erg leuk dat je een candy weggeeft en
    natuurlijk wil ik graag meedoen. Mocht ik winnen....dan vind ik pakketje no.2 wel heel erg leuk!
    Ik wens je heel veel succes hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk Marleen gefeliciteerd tuurlijk doe ik graag mee met je candy als ik zou winnen dan is mijn keuze op nr.1 gevallen1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van Harte gefeliciteerd Marleen super leuk voor je dit past helemaal bij jou als grote fan van Don en Daisy. Ik doe niet mee aan je gave candy ik geef graag anderen een kans omdat ik zelf al verschillende spulletjes ervan heb. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe uitdaging.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is zeker leuk nieuws! Gefeliciteerd met je DT schap en veel plezier en succes daar. Maar dat zekers lukken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik nog wat, leuke candy's geef je weg. Maar het meeste heb ik al dus ik doe niet mee.

      Verwijderen
  26. Wat leuk Marleen dat je designer bij Don and Daisy bent. Ik volg dat blog dus zie jou creatie vanzelf wel voorbij komen. En natuurlijk doe ik met je candy mee. Mijn voorkeur is voor candy 1
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je DT spot Marleen. Ik doe graag mee en kies voor candy 2
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marleen,
    supergaaf dat je in het DT bent gekozen, ben benieuwd naar je creaties,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marleen,

    Wat leuk dat je in het DT zit van Don en Daisy! Je maakt ook super gave kaartjes, dus dat is niet zo verwonderlijk. Gefeliciteerd! Wat gaaf dat je 2 candy's weg geeft. Natuurlijk wil ik graag meedingen naar de mooie prijzen. Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1, ik moet nog zo veel kerstkaarten maken en dat lukt met deze candy natuurlijk zeker.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg leuk!! Gefeliciteerd!!
    Natuurlijk doe ik mee met de candy. Mijn voorkeur gaat naar candy 1.
    Superveel plezier in het DT
    Groetjes
    Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat. Ik doe graag mee. nr 1
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super gefeliciteerd! Heerlijk dat je daar ook op deze manier mee aan de slag mag! Ik doe graag mee voor de 1e en die staat ook op mijn blog... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd Marleen !!!! Dik verdiend, want je maakt ook zulke gave kaarten .
    Bij de candy gaat mijn voorkeur uit naar 1
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk dat je ons team komt versterken en heel veel plezier.
    Ik sla de Candy over...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte gefeliciteerd je maakt ook zulke leuke kaarten dan ze er niet omheen kunnen;)
    Ik ga voor candy nummer 2.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Superleuk dat je bij het Don & Daisy team aan de slag mag gaan! Gefeliciteerd! Wat leuk dat je ons wilt laten meegenieten door twee candy's uit te loten. Mijn voorkeur gaat naar candy 1..; Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd en wat leuk dat je twee candy's weggeeft.
    Ik kies voor candy 1
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Marleen,
    wat ontzettend leuk voor je! Gefeliciteerd! Dik verdiend, ik vind je kaarten altijd superleuk. Ik wil ook een gokje wagen en ga voor candy 1. Veel succes als design team lid,
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Marleen gefeliciteerd met je DTplekje bij Don & Daisy. Wat leuk voor je!
    Ik wil wel een gokje wagen voor Candy 1
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk dat je daar ook in het DT bent gekomen, helemaal fan van Marianne Design en schitterende kaartjes kun je met haar materialen maken... maar dat hoef ik je niet te vertellen... Gefeliciteerd!
    Ik zou graag een kansje willen wagen op Candy 1.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. He Marleen. Gefeliciteerd heel leuk voor je. Fijn dat we daar kunnen genieten van je prachtige creaties. IK doe graag mee voor de candy. Als ik mag kiezen ga ik voor 1. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd Marleen, wat leuk dat je het DT gaat versterken.
    We kunnen weer prachtige creaties van je verwachten ;-) Heel veel plezier toegewenst!
    Ik doe graag een gokje naar candy 1.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Proficiat met je nieuwe DT plekkie, Marleen, wat leuk voor je. Wat een aardig gebaar om dit te vieren met een candy. Mocht ik een van de gelukkigen zijn, dan graag candy nummer 1. Veel succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marleen,

    Wat leuk. Van harte proficiat met je DT lid.

    Als ik mag kiezen zou ik voor candy 1 gaan. :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Marleen,ik kwam je naam al regelmatig tegen op blogs en vind het geen wonder dat je nu DT lid bent geworden want je maakt zulke leuke kaarten! Ik wens je veel succes!
    En dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    IK heb geen voorkeur voor de candy want ze zijn allebei leuk. Ik waag een kans en jij mag kiezen als ik mocht winnen.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd Marleen!! Maar ik snap wel dat ze er jóu bij willen hebben. Je maakt ook wel schitterende kaarten hoor. Zo ook deze. En dan had ik er óók nog een aantal gemist. Allemaal even mooi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan vergeet ik er nog bij te zeggen dat ik natuurlijk wel een kansje wil wagen op je mooie candy's. Nogmaals liefs Wilma

      Verwijderen
  47. Proficiat !
    Super leuk dat U bij het design team van Don & Daisy gaat !
    Ik ga deze candy's zeker op mijn blog zetten
    en mocht ik winnen mag U kiezen wat ik ben blij met wat ik dan krijg.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Marleen,
    Hartelijk gefeliciteerd en ik wens je heel veel succes. Ik vind het echt iets voor jou, je maakt zoveel prachtige kaarten met de snoesjes.. Ik vind ze ook erg schattig, Ik heb de candy's op mijn blog gezet hoor. En ik volg je al lang ook via MD clubs. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Marleen,
    wat een grote eer dat je gevraagd bent als DT lid van Don en Daisy! Wat zal jij een feestje gebouwd hebben toen je dit hoorde. Ik snap het volkomen dat ze jouw gekozen hebben hoor! Want oh wat maak je toch stuk voor stuk prachtige creaties! Creaties? Het zijn gewoon heuse kunstwerkjes :) je mag hier heel erg trots op zijn hoor meid! Ik wens je heel veel plezier toe en kijk nu al uit naar al dat moois!! Maar want ontzettend lief dat wij nu ook nog eens een kansje mogen wagen op een super leuke candy! Ik waag graag een gokje. Mijn voorkeur gaat uit naar de bovenste maar de andere vind ik ook hartstikke leuk. Ik wens alle dames veel succes toe!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wauw wat leuk, gefeliciteerd , veel succes en geniet er van
    ben ook maar gelijk volger van je blog geworden dan kan ik regelmatig het moois dat je maakt komen bewonderen
    ik doe ook graag mee met je candy
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ook ik wil graag en gokje doen op deze leuke candy hihi
    mijn voorkeur gaat naar nr1, vind vooral die knipvellen super leuk :)
    groetjes , Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat lief Marleen dat je een candy weg geeft hier wil ik heel graag aan mee doen nr1 heeft mijn voorkeur.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wat een leuke candy geef je weg. Ik kies voor nummer 1.
    Gefeliciteerd dat je DT lid mag worden.
    Ik vind je kaarten heel leuk, doe veel inspiratie op bij je.
    Succes.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Marleen, ich bewundere deine Arbeiten ja schon lange, sie sind einfach wunderschön, und ein tolles Candy hast du zusammengestellt, natürlich möchte ich auch mein Glück versuchen
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat leuk dat je een candy ga verloten. Ik wil graag meedoen met candy 1.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd Marleen, wat een eer dat je in een design team mag geweldig en ook heel begrijpelijk je maakt zulke mooie kaarten. Kleine Kunstwerkjes zijn het.hihi.
    Wat leuk dat je een candy verloot. Ik vind de 2e het leukst omdat ik gek ben op lintjes.
    Veel succes in het design team.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd en succes gewenst!!!
    Ik doe graag mee en ga voor candy 1 . Wens een ieder succes toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd en heel veel succes! Maar dat gaat vast goed komen.
    Het maakt mij niet uit hoor. Ik vind beide candy's helemaal te gek!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik word altijd vrolijk van de kaarten die op je blog passeren, ben dan ook heel blij voor jou dat je lid van het DT D&D wordt! Ik hoop dat we nog héél veel van je mooie kaartjes zullen kunnen bewonderen. Veel succes in je nieuwe 'job'!
    Als ik het geluk zou hebben om je toffe candy te winnen, dan graag nr 1aub, heb alles van candy2.
    Nancy (Koksijde-België)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuk dat je in het Don & Daisy Designteam zit. Ook ik wil een gokje wagen op de prachtige candy die je weg gaat geven. Ik ga voor candy nr.2 Ik kom ook regelmatig in de winkel van Gunter, leuk is het daar en altijd wel iets te vinden wat mee moet naar huis.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. meis wat leuk gefeliciteerd ben benieuwd naar je creaties die je gaat laten zien
    ik kies nr 1 moeilijk hoor want ze zijn allenbei zo leul
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi, marleen. Wat leuk. Ook gelijk volger bij jou geworden. En natuurlijk doe ik graag mee met deze candy.. Voor nr 1. Gefeliciteerd met je DT schap bij don en daisy. Super leuk zijn ze. Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik kom net op je blog terecht, wat een mooie creaties, erg leuk! en dan ook nog wow zo'n onwijs leuke candy die je weggeeft! ik doe graag mee voor candy nummer 1. Succes met je DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met je DT schap bij Don en Daisy. Veel plezier en succes gewenst. En wat een leuke candy geef je weg. Ik doe graag mee. No 1 vind ik het leukste.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Van harte gefeliciteerd met je DT schap en geniet er van en heel veel succes!!
    En ik wil ook mee doen met de Candy en ga voor nr1.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik kom hier eens rondkijken, wat een leuke blog zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Marleen, herzlichen Glückwunsch zur Wahl ins DT-Team!
    Ein tolles Candy zu diesem großartigen Ereignis! Da mache ich gerne mit!
    Falls ich gewinnen sollte, möchte ich gern Candy 1 gewinnen.
    Das Foto ist in meiner Sidebar verlinkt und ich bin jetzt ein Follower.

    schönes Wochenende und liebe Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hee Marleen wat een leuk nieuwtje zeg! Van harte proficiat met je plaats in het DT team, ik weet zeker dat je daar goed past met je leuke creaties. Ontzettend leuk dat je Candy's verloot, daar doe ik graag ook een gooi naar, haha! Ik ga voor Candy nr 1 en zet 'm in mijn sidebar. Zet 'm op daar bij Don&Daisy!! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Heb nog nooit een berichtje bij je achter gelaten maar volg je blog al een poosje. Heerlijk om inspiratie op te doen. Natuurlijk doe ik graag mee met je candy. Mijn voorkeur gaat uit naar candy nr. 2
    Veel plezier met je nieuwe "job".
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Marleen,

    Allereerst gefeliciteerd en wat leuk dat je een candy weg geeft.
    Ik heb geen voorkeur, het idee al spreekt mij erg aan.

    Liefs van Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Marleen wat gaaf dat je als DT lid gekozen bent en ik wens je veel succes!
    Dat je dit met een candy 'viert' vind ik leuk en ik waag een kans. Ik heb geen voorkeur, dus mocht ik iets winnen dan is de keus aan jou.
    Veel succes in het DT!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gefeliciteerd! En wat leuk dat je daarom een candy weggeeft. Ik doe graag mee voor de 1ste candy.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  73. O, ja, ik zal je candy ook even op mijn bloggie zetten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Marleen, wat gaaf dat je nu ook te bewonderen bent op het Don & Daisy blog...ik vind het heel erg leuk voor je, gefeliciteerd! Ik hoop ook nog heel veel moois van je te mogen zien. Wat lief van je dat je ter ere van je DT-schap twee candy's weggeeft. Natuurlijk zet ik het op mijn blog en ik doe ook graag mee. Ik vind de stempeltjes van Don & Daisy ook te schattig voor woorden dus ik waag graag een kansje voor candy 1. Ik wil je veel succes wensen in het DT en vooral veel plezier!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  75. hoi Marleen
    gefeliciteerd met je nieuwe Dt in het don en daisyblog
    mijn favoriete blog dus ik zal je nog wel meer tegen komen
    je maakt trouwens super leuke dingen dus geen wonder dat je je daar lekker voelt
    ik doe graag mee met je candy!
    en wil voor candy 1 gaan en vooral omdat ik de stempel helemaal geweldig vind en tot nu toe nog nog de verleiding heb kunnen weer staan om deze aan teschaffen, hihi
    groetjes en tot ziens
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi Marleen,
    Wat superleuk dat je in het Don & Daisy design team zit.
    Van harte gefeliciteerd. Wat maak je leuke dingen.
    Ik doe graag mee voor candy 1.
    Ik zal het op mijn blog zetten.
    Heel veel succes in het designteam.
    Groetjes, Gea Jager

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Marleen,
    Wat gaaf dat je in het Don & Daisy team zit. Van harte gefeliciteerd.
    Krijg ik nog meer schitterende kaarten te zien.
    Wat een leuke candy geef je weg en doe grraag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar candy nr 1.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hoihoi,
    Ik weet hoe je je voelt, ik ben ook juist tot DT-lid gekozen, maar dan bij De Creatieve Zebra :-)!!!! Ik ga voor candy 1, omdat ik dol ben op Eline's stempels & don en daisy's! Die 2 gecombineerd wordt dus echt een feestje :-) liefs Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super leuk dat je in het Don en Daisy team ziet.
    Je maakt ook altijd super leuke kaarten.
    Ik doe graag mee voor candy 1.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Van harte gefeliciteerd met je DT schap. Super leuk!!!!
    En wat gaaf dat je candy weg geeft, ik doe graag mee voor nr.1

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Van Harte Proficiat met je DT- lid worden. Dat is super leuk en eervol!!!
    Leuk dat je ter gelegenheid daarvan daarvan Candy'weg geeft, ik doe natuurlijk héél graag mee en kies voor Candy 1 en zo te zien ben ik niet de enige :-).
    Veel sukses in het team,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi Marleen ,
    Gefeliciteerd met je DT ,veel plezier en succes !
    En wat leuk dat je een candy weggeeft ,ik doe graag mee voor candy 1 .
    Wat leuk dat Trijnie je heeft gesponserd ze is ook zo lief he !

    Groetjes San .

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat leuk dat je via via op me blog kwam en bedankt voor voor compliment en dat je volger bent geworden en ik heb gelijk even bij jou rond gekeken woww wat heb ik ook een hoop moois
    gezien ik ben ook gelijk volger geworden Marleen en gefeliciteerd met je DT lidschap
    veel suc6 er mee
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Bonjour Marleen,
    Que de belles choses à gagner, nous sommes vraiment gâtées, je tente ma chance et je choisis le candy n° 1. En espérant être tirée au sort. Bien cordialement,
    Mamou

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat leuk, dat je in het DT zit van Don & Daisy. Gefeliciteerd.
    Wat een mooie candy ga je ook verloten. Ze zijn allebei erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar candy nr. 1. Ik ga hem op mijn blog plaatsen. Volger ben ik al van je.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een leuke candy, ik ben volger geworden. Wat maak je leuke kaarten.
    Je hebt twee mooie pakketjes maar mijn voor keur gaat naar nummer 1

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat leuk dat je in het DT team zit van Don en Daisy!
    Je maakt prachtige creaties, dus dat is helemaal verdiend.

    Leuk dat je ons volgers blij wilt maken met een candy!
    Ik doe dan ook graag me!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Oh ja, ik ben lekker wakker!
    Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Hoi Marleen ook ik wil graag gokje wagen. Candy 1 heeft de voorkeur. Volger/stalker ben ik al van je :) Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Gefeliciteerd dat je in het designteam zit! Ik doe graag mee voor candy 2. Zit alweer boordevol ideeën. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi Marleen van harte gefeliciteerd dat je in het desgin team zit en in het tijdschrift staat met je mooie creaties

    Ik doe graag mee met candy 1
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen