Buttons/pagina's

    

woensdag 10 december 2014

Prinsesje...

Vandaag... ik durf het bijna niet te zeggen, whaha, een kaartje zonder afbeelding van Marianne Design... dit stempeltje is namelijk van ScrapBerry's en heet Little Princess. Ik kwam het laatst tegen bij de KreaDoe en nu vandaag ben ik de uitdaging aangegaan om het voor het eerst in te kleuren.
Wat vinden jullie?! Gelukt?!

Lieve groetjes, Marleen




Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamps: EC0152 (tekstje)
Craftable: CR1265
Creatable: LR0271
Lint: EL8531
Pretty Papers bloc: PK9112

38 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,

    Ik vind hem erg goed gelukt, moest inderdaad ook twee keer kijken of jij de post geplaatst had, haha. Leuke stempel en je hebt hem leuk ingekleurd!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, Marleen, deine Karte ist ein Traum
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val bijna van mijn stoel, Marleen gaat zo maar vreemd en laat ineens iets heeeeeeeeeeeeeeel anders dan een MD-tje zien *lol*!!!! 't Is een dotje !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marleen en het inkleuren is heel goed gelukt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel!!! En het inkleuren is ook helemaal gelukt hoor!! :)
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een schrik was dat, maar goed gedaan hoor. Leuk ingekleurd en prachtige kaart

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima gelukt vind ik Marleen. Wat een mooi afdrukje. Leuk die glinstering op het kroontje en op de linten. De mooie boogstans past er perfect bij, lekker romantisch...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marleen heel goed geslaagd prachtig ingekleurd. En je kaartje is weer zo leuk. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ho maar ! Marleen gaat vreemd ?! Maar ik ben al terug gerust gesteld..., 't is een dotje dat plaatje. Heel mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pláátje, dit winter prinsesje. Heel mooi gedaan.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, als dit voor de eerste keer kleuren is heb je het super gedaan. Moet je nagaan wat het kan worden als je het vaker doet LOL. Prachtige kaart Marleen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Marleen!
    Ik vind het zeker geslaagd, leuk om een keer iets anders te zien.
    Je mag van mij best een keertje "vreemd gaan" hoor!
    Het is toch een hele mooie stempel!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Marleen, missie geslaagd!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en je hebt het stempeltje super mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje Marleen, supermooi gedaan met dit stempeltje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief kaartje Marleen, ik vind je kaart erg goed gelukt.
    groetjes Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig zijn de mallen wel van Marianne ...
    Mooie kaart heb je gemaakt hoor, wat een lief plaatje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een échte prinsessenkaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje met een heel lief stempeltje. Hij is ook heel mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een op en top romantisch kaartje! Het prinsesje is schitterend. Je hebt haar zo mooi ingekleurd! Haar jurk vind ik echt helemaal geweldig zo met die mooie plooien! Ook haar haren lijken wel te dansen en al die glittertjes..wauw wauw!! En maak je maar geen zorgen hoor Marleen... Want uit een betrouwbare bron weet ik dat je best weleens vreemd mag gaan ;) whihi.

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel heel mooi kaartje. Mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie en lieve kaart. De stempelafdruk straalt echt als een prinses van de kaart af. Prachtig gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En of het gelukt is Marleen ... schitterend ingekleurd ! Je kaartje is weer geweldig mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het kleuren is je gelukt hoor Marleen! :) Welk soort kleurpotloden gebruik jij? Ik heb voor het kaartje wat ik net geplaatst heb Derwent gebruikt met zo'n soort terpentine daarvoor... Echt leuk om te doen!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lisanne,
      Bedankt voor je berichtje en om antwoord te geven op je vraag: ik kleur met AquaMarkers en een waterpenseel.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  25. Hey, gezellig dat je bij mij volger bent geworden. jouw kaartjes zijn ook super, deze is heel mooi ingekleurd hoor. Hierbij is het ook een beetje inspiratie omtrent het inkleuren. Ik zal je ook wel volgen hoor. deze kaart is alvast super gedaan!!
    Groetjes Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lodia,
      Ontzettend leuk dat je ook mijn blog hebt bezocht en volger bent geworden!
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  26. Hallo Marleen,
    wat fijn dat je mijn blog gaat volgen. Ik heb even rondgekeken op jouw blog en heb mij ook aangemeld als volger, want jouw kaarten zijn héél mooi. Ik zal hier zeker inspiratie kunnen opdoen.

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemie,
      Ontzettend leuk dat je mijn blog hebt bezocht en volger bent geworden!
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  27. Wel je hebt het zeker mooi gekleurd, maar ook nog 'ns een "princes-waardige" omgeving gecreeërd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marleen
    ohh wat een mooi kaartje zo lief
    prachtig afgewerkt !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marleen inderdaad ff wennen hoor een ander plaatje te zien dan die van MD haha. Ook deze keer heb je er iets heel moois van gemaakt! Het inkleuren is je goed gelukt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kart met mooie mallen en een lief ingekleurd prinsesje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi hoi Marleen,
    prachtig ingekleurd tafereeltje
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja! Zeker gelukt! wat een prachtkaart; het klopt helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooie kaart Marleen
    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen