Buttons/pagina's

    

woensdag 15 april 2015

Papier Plezier met Mandy en Marleen - Sneak Peak mei


Eindelijk het is zover:

de Sneak Peak van Papier Plezier!!

Ondeugend en dwars hebben de baby's op zich laten wachten....

Voor het thema van de maand mei hebben we ons natuurlijk 
laten inspireren door de nieuwe geboorte-mallen van Eline!!
Naast het geboorte thema zien we deze keer het liefs geen gewone kaart... 
dus geen vierkante en ook geen rechthoekige kaart.

Mandy en ik zullen beide de mal van de baby en die van 
het schaapje op onze kaart verwerken.

Mocht je deze niet zo snel in de winkel kunnen vinden of je vind
het leuk om een andere te gebruiken mag dat natuurlijk ook.
Er zijn uiteraard heel veel andere lieve diertje van Eline die zich
uitstekend lenen om een geboortekaart mee te maken!!

Mijn sneak peak:


Zoals je al kunt zien heb ik een geboorte kaart voor een jongetje gemaakt...
en goed geraden, Mandy heeft er een voor een meisje gemaakt!!

Benieuwd naar haar Sneak Peak klik >> HIER<<

Lieve groetjes, Marleen

18 opmerkingen:

  1. OHH ik word nieuwsgierig Marleen!!
    Het ziet er al heel erg leuk uit!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Oh, wat ben ik nieuwsgierig. Ziet er heel mooi uit.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een stoer kereltje!
    Ik ben reuze nieuwsgierig hoe deze
    creatie er in zijn geheel uit zal zien!
    Het zal vast en zeker weer een dikke dikke 10 zijn :)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dit stoere baby koppie.
    Ben erg nieuwsgierig naar het geheel ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow wat een scheetje! Ben benieuwd hoe de rest van de kaart er uit ziet . . .
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je maakt ons weer supernieuwsgierig! straks ook eens gaan piepen bij Mandy...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk vooruitzicht, ik ben benieuwd naar het hele resultaat ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat komt daar een super lief babytje om de hoek kijken....dat beloofd wat....ik ben heeeeeel erg nieuwsgierig naar de rest...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, kan niet wachten tot al die leuke malletjes te koop zijn. Vanaf het moment dat ik ze zag was het 'hebben-hebben-hebben' gevoel aanwezig, té leuk! Jouw sneak geeft al iets leuks weer, echt zo cute die baby! Ik ga meedoen, al dan niet met de nieuwe malletjes, maar andere baby-spulletjes en diertjes genoeg, dus komt goed! :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijkt goed zeg, jullie maken het wel spannend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gave serie de nieuwe serie ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super gave serie de nieuwe serie ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat belooft wat Marleen, ziet er heel erg leuk uit zo dus ik ben benieuwd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat fijn dat de keizersnee achter de rug is ;) !! Het ziet er echt super mooi uit Marleen! Ik heb het idee dat ik het herken uit jouw crea van de designfolder ;) maar ik laat mij graag verassen :) Mooie kleuren en de gittertjes zijn super leuk! Ben benieuwd :) !!!!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahhhh het is een jongetje geworden! Helemaal leuk! Ben super benieuwd naar het totaalplaatje, het is vast en zeker helemaal super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er al super uit Marleen, ben heel benieuwd naar de rest van de kaart! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen