Buttons/pagina's

    

zaterdag 13 juni 2015

Don & Daisy challenge #24 - Upright Z-fold card

Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start op de Don & Daisy blog. Mijn team is niet aan de beurt om de voorbeelden te maken, maar ik doe gewoon weer gezellig mee op mijn eigen blog... want het is weer een hele leuke uitdaging!
Boukje heeft deze keer de challenge bedacht; maak een Upright Z-fold card. Kijk voor meer informatie op de Don & Daisy blog bij de challenge. 

Doen jullie weer mee? 
Ook deze keer zijn er weer mooie prijzen te winnen. 
Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Clearstamps: DDS3321 (Sharing an ice cream) - EC0096 (Eline's vintage teksten) - EC0147 (Eline's Dutch sentiments)
Collectables: COL1345 (Flowerpot - label gebruikt)
Craftables: CR1276 (Tiny's folding dies - wave)
Creatables: LR0230 (Schelpen)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Kurk: JU0948 (adhesive cork)
Lint: JU0950 (sweet colors ribbons)
Pretty Papers bloc: PK9124 (rustic wood)

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitwerking van de challenge Marleen!!
    Prachtig in deze kleurtjes. Leuke stempel is het toch!
    Fijn weekend,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwieee wat prachtig kaartje! Ook het modelletje is zo leuk. Erg origineel! Maar hmm ik weet dat het nog vroeg is...
    maar ik heb net zoals Daisy stiekem toch wel heel veel zin in een overheerlijk ijsje!

    Een gezellig weekend!
    En de groetjes aan mijn kleine grote vriend. hihi.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart!! Vond het ook een leuke uitdaging!
    Jammer dat het vandaag geen ijsweer is, is hier helemaal somber.
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch crea-bea. Echt een leuke kaart en wat een enige opzet. Ga maar eens gauw op het Don & Daisy blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je naar buiten kijkt heb je eerder zin in iets warms, maar jouw kaartje straalt wel vakantie en genieten uit! Héél mooi Marleen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart weer Marleen, ook een leuke challenge.
    Had ik maar meer tijd....haha

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke zomerse kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk genietend samen een ijsje eten op het strandpaviljoen :) Super leuke kaart Marleen!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie zomerse kaart! Zo'n lekker ijsje zou mij ook wel smaken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige kaart weer Marleen !!
    Heel leuk met het ijsje er bij .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen,

    Wat een gaaf kaartje!
    Mooi gekleurd en de combi met dat blauw en bruin/kraft vind ik echt geslaagd!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk model kaart! Prachtige kaart met deze leuke stempel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Marleen, supermooi!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart in een leuk model en zo'n leuk zomers plaatje. Moet me ook eens gaan wagen aan een ander model kaart..dus wie weet doe ik mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Marleen...wat een mooi modelletje is dat en ook hetstempeltje weer heel mooi ingekleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een superleuk zomerkaartje Marleen!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd is dit Marleen....leuke kleurtjes heb je gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk model, gave uitvoering, lekker zomers
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuke kaart Marleen!
    Heel mooi model, die ga ik ook eens proberen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is ie leuk!! Super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer zo'n mooie vorm en mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart in een mooi model en een heel leuk en lief stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaart. Met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi marleen
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marleen, geweldig mooi!! Ook je andere creaties zijn super.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zie ik hier bij jou ook al het leuke kaart-modelletje. Ga ik onthouden hoor. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi! Die kleuren ook weer helemaal mooi. Leuke stempel en mooi papier.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen