Buttons/pagina's

    

dinsdag 9 juni 2015

Marianne Design team dag

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Thea en Ankie naar Apeldoorn gereden voor jawel een echte 'Marianne Design team dag'!!
We werden hartelijk ontvangen en na het eerste geklets werden we aan het werk gezet. We gingen allemaal een houten tekstbord maken! Heel iets anders dan papier, maar ontzettend leuk om te doen en tussen zijn we ontzettend goed verzorgd met hapjes en drankjes.
Kortom een geweldig leuke dag!

Nu had ik wel mijn fototoestel meegenomen... maar eigenlijk geen foto's gemaakt. Gelukkig waren er andere die dat wel hebben gedaan. De foto's in mijn lay-out hieronder zijn gemaakt door Marianne, Winnie en Sigrid!!

 Zoals jullie in mijn lay-out kunnen zien kon ik het niet laten om aan Eline Pellinkhof en Els Wezenbeek te vragen of zij iets voor mij op een project kaartje wilde schrijven... gelukkig (voor mij) wilde ze dat allebei doen.

Voor mijn lay-out heb ik onderstaande materialen gebruikt: 
Chipboard: PL3501 (Thuis)
Clearstamps: PL1507 (tekst - emoties) - PL1508 (tekst - individu)
Collectables: COL1389 (pocket card & marks)
Craftables: CR1321 (punch die -stars) - CR1322 (punch die - hearts)
Project kaartjes: PL2504 (projectkaartjes - individu)
Papicolor kaartjes: Recycling grey (3379030) - Lilac (3378326)
Stickers: PL4504 (Enamel stickers pink & mint)


Tot slot nog even mijn tekstbordje.
Lieve groetjes, 


25 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige boel Marleen en wat een gave tekst bord is het geworden.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg! En het was bij mij om de hoek, had je bij mij ook wel een kopje koffie kunnen scoren.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet het er gezellig uit!! leuk! en wat een mooi tekstbord. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit allemaal!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet er dat allemaal gezellig uit Marleen....en het bord is heel erg gaaf!
    Ook de foto's zijn erg leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie lay-out Marleen! Zo leuk gedaan met de briefjes tekst van de dames :) Het maakt het meteen heel persoonlijk! Het klinkt als een geweldig leuke dag! Heerlijk zo met de dames onder elkaar op een heerlijk verzorgt dagje uit :) Het hout dat jij hebt gemaakt is echt super mooi geworden!
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave LO heb je gemaakt Marleen, en super lief van die meiden dat ze een persoonlijke tekst wilden opschrijven, zodat jij daar weer mee aan de slag kon!
    Volgens mij hebben jullie een hele gezellige DT dag gehad, en het tekstbord mag best bij mij aan de muur hangen hoor ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi tekstbordje Marleen. Het zal daar in Apeldoorn wel heel gezellig geweest zijn!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig dat jullie zo,n dag heb en gehad. Je bent weer lekker crea geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er gezellig uit! En leuke lay out heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd gezellig he, die teamdagen 😃 hele leuke creatie is het geworden hoor 👍👍
    Groetjes Karin XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal heel mooi uit Marleen. Mooie lay-out en leuk die persoonlijke briefjes! Maar het houten bord mag er ook zijn, die vind ik heel erg leuk!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gaaf geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk origineel idee om aan de dames te vragen een kaartje te tekenen. Je layout is echt superleuk geworden, lekker vrolijke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er allemaal weer SUPER uit! Fijn dat het zo'n geslaagde dag was :)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt en persoonlijke briefjes hebt gekregen! Mooie layout en je bord is ook mooi! Leuk je eens in het echt te ontmoeten!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om te zien en te lezen, En je tekstbord is prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is leuk geworden met die persoonlijke briefjes van Eline en Els!! Was inderdaad erg gezellig!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo te zien een heerlijke dag gehad. Leuk bord heb je gemaakt. De filmstrip met je zoontje is super leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Marleen ,je bord ziet er geweldig mooi uit .
    Fijn dat je zo,n leuke dag had met je blogmaatjes .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf bord heb je gemaakt! En aan je PL-LO te zien was het een gezellige dag. Blijft leuk om elkaar zo te inspireren, niet? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er gezellig uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter:)
    Je bord ziet er erg leuk uit.
    Fijne dag,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Was duidelijk een genieten-dag!
    lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige lay-out heb je van deze gezellige dag gemaakt!
    Hier kun je nog lang van nagenieten!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi marleen,
    dat ziet er leuk uit,
    zo gezellig met die andere leden,
    en wat heb je een mooi bord gemaakt met een supertekst!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen