Buttons/pagina's

    

maandag 13 juli 2015

Snoesje in de sneeuw

Hebben jullie de Snoesjes blog de afgelopen tijd een beetje in de gaten gehouden? Dan hebben jullie hem misschien al gezien.... de nieuwe gratis Snoesjes Digi!! Klik >>HIER<<

Natuurlijk heb ik hem gebruikt voor mijn kaart, want vandaag is het mijn beurt op de Snoesjes blog. Zoals jullie kunnen zien heb ik de nieuwe Digi gecombineerd met een aantal nieuwe materialen van Marianne Design.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftable: CR1287 (Tiny's Pinetrees) - CR1326 (Prettige feestdagen) - CR1333 (Basic - oval)
Creatable: LR0123 (Zweedse ijsster)
Diamond gems: JU0938 (Light blue & blue)
Free Digi: zie http://www.thesnoesjes.blogspot.nl/2015/07/snoesjes-free-digi.html
Kurk: JU0948 (adhesive cork)
Pretty Papers bloc: PK9115 (arctic winter)
Snow paper: CA3104 (snowpaper)

33 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Marleen. Mooie kleuren, model en materialen. Gaaf zoals je die leuke digi hebt verwerkt....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hem inderdaad al gezien en opgeslagen .Hoop dat die zich niet ernstig heeft bezeerd :)
    Mooie winterse kaart!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Marleen en ja... ik had en gezien en opgeslagen, alleen nog aan toe gekomen om mee aan de slag te gaan.....
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je er mee gemaakt!
    Wel erg hé, een skiongevalletje in juli...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met leuke accentjes !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukerd is dit
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Helemaal in de winterse sferen. Ik heb net de koffers klaar voor een zeer zomerse vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart Marleen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een leukerd! Snoesjes blijven leuk!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart heb je gemaakt met de digi en natuurlijk de nieuwe materialen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Marleen !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige en vrolijke kerstkaart Marleen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie combinatie van stansen en de digi!
    Super leuk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh,oh, oh, wat is dit een mooie, leuke kaart geworden. En die snoesjes...denk ik net van nu weet ik het wel van die snoesjes, komt er weer een hele leuke winterlijn van snoesjes aan. De kleur blauw doet ook veel, ik ben er gek op. Deze kaart is dus gewoon top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart Marleen!
    Leuke digi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de tip van de leuke Snoesje digi. Hele leuke kaart heb jij met deze digi gemaakt. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kerstkaart is dit Marleen....prachtig hoe je alle details laat kloppen.
    Het is een schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Marleen. En wat een geweldige kleurencombinatie. Ik hou ervan ;-)
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk winters kaartje Marleen...wat een mooi ingekleurde digi....en bedankt voor de tip....ik heb heb hem in mijn mappie geplaatst....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihiiii, je hebt er een super geinig kaartje van gemaakt.
    De speed is er nu wel een beetje uit denk ik ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marleen
    Je kaart is prachtig met Snoesje, mooie warme kleuren, ik vind het een prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kerstkaart in mooie kleuren
    .Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kerstkaart. Leuk zijn de nieuwe materialen.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi,

    Toffe kaart, heb je gemaakt, Marleen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Marleen, een schitterende winterse kaart. Ik kan gelukkig na 10 dagen geen internet eindelijk weer recties bij je achterlaten. Ik heb een aantal bjoeties van je gemist, allemaal prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi kaartje, het blijft een leuk model.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is leuk! Blauw-bruin blijft een van m'n favo kleurencombinaties! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marellen. Prachtig deze snoezige kaart. Heel mooi gemaakt. Leuke details door deze materialen. GroetenTrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele leuke kerstkaart Marleen.
    Bedankt voor de tip ,het leuke plaatje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaart. Ik had de digi al voorbij zien komen op de Snoesjesblog en heb hem meteen opgeslagen. Nu nog een beetje tijd vinden om hem in te kleuren en te verwerken op een kaart.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen