Buttons/pagina's

    

vrijdag 1 juli 2016

Colour your cards - Nice day!

Als wij op vakantie gaan mis ik mijn knutselspulletjes altijd stiekem toch een beetje. Meestal gaan er dan toch een paar stempeltjes en mijn blik met kleurpotloden mee. Toen ik dit leuke blok met inkleur kaarten zag dacht ik dus gelijk 'Die gaat mee op vakantie!'
Natuurlijk kon ik het niet laten er toch vast eentje in te kleuren.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Pretty Papers bloc: PK9136 (Every Day)

9 opmerkingen:

  1. Ja, daar heb ik ook last van in de vakantie !!!!!
    Goed idee om dit mee te nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! En kleuren is ook zo heerlijk ontspannen om te doen. geniet ervan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your card. Great coloring.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ingekleurd Marleen!
    Na het inkleuren van deze afbeelding was je vast helemaal zen ;-)

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je wil niet weten wat ik altijd meesleep in de caravan en ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Dus dit jaar gaan alleen mijn kleurpotloden mee en wat afdrukjes. Maar dit is ook heel leuk natuurlijk. Je hebt het weer mooi ingekleurd.
    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie afbeelding en heel gaaf kleurwerk! Hopelijk raak je niet meteen verslaafd en ben je al door je blokje heen voordat de vakantie begint ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Marleen en leuk om te doen.
    Ik wens je een fijne vakantie en hopelijk mooi weer.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had vorig jaar kleuren voor volwassenen mee op vakantie, niet mijn ding!
    Dit jaar ga ik mijn mini double do mee nemen en lekker stansen de beestjes van Eline...heb ik voorraad als ik thuis kom.
    Veel kleurplezier in je vakantie...
    Groejtes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is handig om mee te nemen op vakantie. Bij mij gaan geen hobbyspulletjes mee, maar ik struin wel hobbywinkels tijdens de vakantie.
    Leuke kaart trouwens en een fijne vakantie.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen