Buttons/pagina's

    

donderdag 28 juli 2016

Nieuw patroon: Wijnfles

Misschien hebben jullie hem al gezien... mijn nieuwste patroon in het nieuwe nummer van het Marianne Magazine.  De wijnfles!

Alle uitleg over hoe je deze kaart kunt maken en wat je allemaal nodig hebt vind je natuurlijk in het magazine terug. Het is te koop in de hobbywinkels en natuurlijk is het ook mogelijk om abonnee te worden (€ 13,95 per jaar). Voor meer info hierover kijk op de website van Marianne Design: http://mariannedesign.nl/abonneren


Voor een overzicht van al mijn patronen kun je bovenin deze pagina onder het tabblad 'mijn ontwerpen' kijken. Daar vind je ze allemaal en waar ze terug te vinden zijn.

Lieve groetjes, Marleen


9 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen