Buttons/pagina's

    

zaterdag 9 juli 2016

Sneak Peak - Cake Smash

Vandaag heb ik voor jullie alleen een sneak peak van een boxcard welke ik voor het Marianne Design Inspiratie blog heb gemaakt. Er staat vandaag weer een Spotlight op het blog online en deze staat helemaal in het teken van de gave nieuwe Box card mal!!!


Dus... benieuwd naar mijn hele werkstuk?!
Ga dan snel naar het Marianne Design inspiratie blog.


Zoals je misschien al een beetje in de sneak peak kunt zien heb ik ook een paar rozetjes verwerkt in mijn box card. Wil je weten hoe ik deze heb gemaakt en wel maten ik heb gebruikt? 
De stap-voor-stap foto's kun je terugvinden onder het tabblad Tips & Tricks hierboven. 


Lieve groetjes, Marleen

7 opmerkingen:

  1. Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar deze mooie en vrolijke creatie ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boxcard is prachtig Marleen!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke boxcard. Leuk dat 3d effect.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, wat is ie weer leuk! Echt een feestelijk geheel en met zoveel leuke details, je blijft kijken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaart is echt weer super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen