Buttons/pagina's

    

maandag 26 december 2016

30 december - Make & Takes Doe@Ding

Voor iedereen die zin heeft om tussen Kerst en Oud & Nieuw nog even heerlijk te knutselen...

Make & Takes bij Doe@Ding
Datum: 30 december
Tijd: 10:00 uur - 14:00 uur
Aanschuiven zolang er plaats is
en graag zelf basismateriaal meenemen.
Prijs: € 5,- per werkstuk

Doe@ding
Anjerstraat 1, 3202 GS Spijkenisse

Deze keer heb ik twee verschillende werkstukken voorbereid. 
De eerste is een feestelijke kaart voor Oud & Nieuw en de tweede wordt een winters lichtje.
Het is mogelijk om een van de twee werkstukken te maken, of allebei!
Hieronder een Sneak Peak van de materialen waarmee we aan de slag zullen gaan.


Ik heb er weer zin in!
Heel graag tot ziens bij Doe@Ding.
Lieve groetjes, Marleen

2 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen