Buttons/pagina's

    

zaterdag 4 maart 2017

Cadeaudoosjes voor Pasen en verloting 5x workshoppakketjes!

De Doe@Ding Demodagen in het Atlas Hotel zitten er weer op. Het zijn weer twee drukke en super gezellige dagen geweest! Bedankt allemaal... ik heb er weer van genoten.

Hieronder zoals beloofd de werkstukjes waar de deelnemers van mijn workshopje mee aan de slag zijn gegaan. Een projectje voor Pasen!

En.... ik mag op mijn blog weer 5x een workshoppakketje verloten! Dus heb je er niet bij kunnen zijn en vind je het leuk om een cadeaudoosje voor Pasen te maken doe dan gezellig mee.
Om mee te doen ben (of wordt) je volger van mijn blog en laat je hieronder een berichtje achter!

Aanstaande woensdag maak ik in de loop van de dag de winnaars van de 5 workshoppakketjes bekend, dus vergeet niet dan nog even te komen kijken of je naam ertussen staat.

Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clearstamps: KJ1705 (Pasen)
Collectables: COL1425 (Easter eggs)
Craftables: CR1355 (Grass)
Pretty Papers blocs: PK9127 (Watercolor) - PK9144 (Country Flowers)

69 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk paasproject. Helaas kon ik er niet bij zijn maar wie weet kan ik het alsnog gaan maken.

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vond ik het jammer dat ik niet naar de Demodagen kon komen, Marleen....ik had graag aangeschoven voor zo'n leuk Paasdoosje.... wie weet lukt het me op deze manier om er toch nog eentje te kunnen maken....bedankt dat je er 5 verloot!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het altijd jammer dat ik zo ver weg woon, zou het super vinden om het toch te kunnen maken...dus ik loot graag mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben wel geweest op vrijdag maar moest een keuze maken wat voor een workshopje ik wilde doen (weinig tijd).Ik zou het heel leuk vinden om deze te mogen maken thuis! Want wat vind ik hem leuk !!
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig paasproject ! Loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh marleen wat super gaaf weer,helaas kon ik er niet bij zijn, wat ontzettend top dat je dit doet,ik doe heel graag mee xxx😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo, wat een leuke doosjes !!!
    Helaas kon ik er toch niet bij zijn, anders was ik zeker aangeschoven !
    Nu duimen dus ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, wat schattig!!
    Een gezellig weekend verder,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk projectje. Graag zou ik jullie winkel wel eens willen bezoeken maar helaas....Te ver. Misschien in de vakantie. Maar gelukkig kom ik jullie lieve dames wel eens tegen op een beaurs. Dus nu maar een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij waren twee keer op de demo dagen maar steeds zat je tafel vol. Zou graag een pakketje winnen zodat we het toch nog kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen
    Ze zijn super schattig. Ik zou super graag mee willen loten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes! Ik zou graag mee willen loten voor 1 van de 5 pakketjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad. Je zult nu wel moe zijn....
    Super leuke paasdoosjes. Ik zou het heel leuk vinden hiermee aan de slag te gaan!
    Rust lekker uit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook ik zou graag effen willen aanschuiven bij u maar veeeeeeeeeeeel te ver lol , dus loot ik ook graag mee voor zo leuk doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze lief, ������ ik moet werken met de paas dagen, maar zo kom ik wel in de paas stemming

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuk doosje zou het graag ook zelf maken dussss misschien mag ik de gelukkige zijn om alsnog een doosje te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ohh wat leuk Marleen,zou heeel graag ook zo'n doosje willen maken.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Annie Leliveld4 maart 2017 om 18:57

    Ik stond in de winkel te helpen dus kon helaas niet deelnemen aan de workshop van jou, maar wil het wel heel erg graag maken, vandaar dit bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Linda Baas-Poldervaart4 maart 2017 om 19:04

    Wat een leuke actie!! Kon alleen heel even in de winkel kijken. Moest helaas weg. Maar ik zou dit heel graag willen winnen.��

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige workshop heb je gemaakt! Mooi gemaakt, ik doe dan ook graag een poging doen om jouw mooie pakketje te winnen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi
    Ik ben dus al lang volger☺️
    Loot graag mee
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is adorable! I would love to win this.
    Thanks for the chance!
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  23. o ik wil ook wel eens wat winnen ziet er toppie uit
    gr dikkie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuk paasproject. Helaas kon ik er niet bij zijn, wil wel graag een kans maken, om het alsnog te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuk cadeaudoosje heb je gemaakt met de workshop tijdens de demo-dagen.
    Helaas is dit voor mij te ver weg, had graag eens bij je aan tafel willen zitten.
    Dus ik zie dit als een leuke kans om alsnog zo'n leuk doosje te maken...ik doe dus graag mee.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke creatie. Helaas kan ik niet naar de demodagen, voor mij een beetje te ver weg...

    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke doosje, die zou ik ook wel een keer wil maken, dus ik die graag mee met de verloting!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke actie. Ik kon niet naar de Demodagen komen in verband met operatie aan mijn voet. Het is een heel leuk setje, zou dit graag willen winnen.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hele mooie verloting, leuke tasjes
    Ik doe graag mee
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik kon helaas ook niet komen maar vind het super leuke tasjes dus wil graag mee loten

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wat een vrolijk paas doosje. Echt gezellig. Helaas ik had er zo graag bij willen zijn maar de reistijd en de drukte thuis hielden me tegen. Groeten Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuke doosjes Marleen. Leuk idee ook om met de kleuters in mijn klas te gaan maken, met natuurlijk een bijpassende traktatie:) Ik wil wel graag mee doen met deze leuke actie. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief en superleuke doosjes.
    Die wil wel graag gaan maken. Helaas was ik niet in de gelegenheid om te komen. Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marleen, wat een ontzettend leuke doosjes dit! Voor mij was het te ver uit de buurt, dus misschien kan ik er thuis nog mee aan de slag! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow...Wat leuk dat je 5× pakketjes mag verloten. Ik doe graag met deze verloting mee. Hij is super mooi.
    Wat fijn dat de dagen goed zijn verlopen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw wat een leuk paaskado setje. Super leuk. Helaas kon ik er ook niet bij zijn maar doe graag mee met de loting.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo te zien heb jij weer een fantastische workshop gegeven. Jammer genoeg is het mij nog steeds niet gelukt om een keer naar deze dagen te gaan. Wie weet ....
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk! Helaas was ik er niet bij. Misschien thuis nog aan de slag?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat lief en gul van je! En die zijn leeeeeuk!!!
    Natuurlijk loot ik graag mee. Ik volg je en heb je ook in mijn bloglijst gezet.

    Groetjes
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Angelique Pelzer4 maart 2017 om 22:03

    Zou graag mee willen loten ! Ik weet alleen niet hoe ik je moet gaan volgen ?
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke actie! Ik had heel graag willen komen, moest beide dagen werken, dus ik zou heel graag
    mee willen doen met de verloting. En voor jou heel veel succes met alle creativiteiten.
    Ik ga proberen je te volgen en hoop je een keer te ontmoeten!
    Hartelijke groetjes, Margreet Elgersma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Rita van der Zee4 maart 2017 om 22:47

    Wat een leuke paas kadootjes om te maken doe graag mee met de verloting, jammer dat ik er niet b ij kon zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zou dolgraag zo'n pakketje willen winnen, dus ik doe graag mee 😊

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een superlieve cadeauzakjes heb j er van gemaakt en heel leuk dat je er een paar weg mag geven. Lijkt mij superleuk om zo'n klein cadeautje te ontvangen en zelf in elkaar te kunnen fröbelen.

    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Superleuke weggever en ook ik waag mijn kansje. Dank je zo ver.


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een schattig doosje, ben er helaas niet bij geweest in Spijkenisse, misschien dat als ik een pakketje win, ik er toch een beetje van kan genieten... en volger was ik natuurlijk al, geniet van al je mooie projecten..

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wouw wat schattig leuk dat je weer een paar pakketjes mag verloten doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een superleuke doosjes. Ik was gisteren wel in Atlashotel en bij Doe@ding in Spijkenisse, maar ben niet in de zaal met workshops geweest dus heb je jammer genoeg niet gezien. Loot wel graag mee. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wat een mooi lief doosje heb je gemaakt ik wil heel graag meedoen met de verloting
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk en super mooi gemaakt zeg, het is voor mij te ver weg om naar deze leuke demo's te komen, maar ik loot graag mee.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Marleen, Leuk dat we elkaar gezien hebben na een jaar. Dinie en ik hebben onwijs naar de zin gehad de twee dagen. Wat hebben we genoten om bij jouw de workshop te mogen doen. Dank je wel voor de uitleg. Je bent een vrolijke meid.
    Groetjes en een fijne zondag van Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke doosjes.Heel mooi aangekleed.
    Ik doe graag mee!
    Zet het op mijn blogje.
    Fijne zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Super leuk Marleen, doe niet mee met de wedstrijd hoor, had de workshop kunnen doen maar ik heb niet zoveel met paaskaarten...maar hij is wel super leuk en dat wilde ik laten weten.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtige doosjes, ik wil wel meeloten.
    groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een leuke blog heb je ,én een leuke Candy!
    Ben meteen volgster geworden en maak graag kans op zo'n leuk pakketje.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een lieve schattige doosjes. Heel leuk om kado te kunnen geven. En wat superleuk dat je er weer verloten mag.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke creaties, ik waag ook graag een gokje,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een leuke kadodoosjes, erg leuk dat haasje. Ik waag een gokje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  59. leuke lieve kadoosjes, ik waag ook graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, wat leuk. Voor een workshop ben je te ver weg. Ik moet tussen de middag een uurtje rusten. Maar wat fijn dat we in de gelegenheid gesteld worden om toch een kansje te maken op zo'n pakket. ��������������

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Prachtig deze doosjes Marleen! Als ik ze zie denk ik gelijk aan onze kleinkinderen in Australie om daar zo'n mooi doosje heel te sturen.
    Heel erg leuk dat je er wat mag verloten en daar doe ik graag aan mee....dank je wel voor deze kans!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ook mijn moeder en ik heb genoten op de demodagen. Leuk dat er nog een plekje vrij was bij jou aan tafel. Het was een heel leuk projectje wat je voor de deelnemers hebt verzonnen en heb het met plezier gemaakt (doe niet mee met de verloting hoor).

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ooo, this is super cute, thank you for the chance!
    have a great week!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een schitterend doosjes heb je gemaakt met de workshops bij Doe@ding Marleen...
    helaas zat het er niet in om naar de demodagen te komen...maar ik loot wel heel graag mee om zo een leuk paasdoosje voor de kleinkids te kunnen maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke doosjes! Graag doe ik mee om kans te maken op een mooi pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een enige zakjes/doosjes. Heel leuk voor eitjes. Erg leuk gemaskt Marleen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuk om te lezen dat jullie twee fijne en drukke dagen hebben gehad. Wat een leuke zakjes, ik doe graag mee aan de verloting.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen